sobota, 12 kwietnia 2014

Recenzja : BingoSpa Kolagen do mycia włosów i Balsam przeciwko rozstępom

Gdy koleżanka z grupy klepie cię podczas ćwiczeń w plecy i pyta co robisz, że masz takie ładne błyszczące włosy to wiesz, że jest coś na rzeczy :) To oznacza, że nowy szampon działa! :) Jak dla mnie więc nie potrzeba innej recenzji. Jak kobieta mówi ci, że ładnie wyglądasz to musi być prawda :)
A czego używam? Od dwóch miesięcy Kolagenu do mycia włosów firmy BingoSpa. Znajoma namówiła mnie na wspólne zamówienie. Od jakiegoś tam pułapu cenowego wysyłka jest gratis i dzięki temu wszystkie zapłaciłyśmy tylko za kosmetyki, bez dodatkowych kosztów. Zresztą z tego co pamiętam też wzięła ten szampon i sobie go chwali :)
Kolagen do mycia włosów BingoSpa
Szampon ten konsystencją i zapachem przypomina taki zwyczajny, podstawowy żel Dove. Jest kremowy, łatwo się rozprowadza i pieni (z czym miałam problem przy szamponie Freelimix). Włosy łatwo się rozczesują. Po umyciu są gładkie i ładnie pachną. Kolagen świetnie je nawilżył. Polecam dziewczynom, które tak jak ja często męczą włosy prostownicą :) Szampon chwali sobie również moja siostra, której pięknie układają się po nim loki :)
Cena : 18zł na stronie producenta (opakowanie 1 litr)
Nie wiem czy można jeszcze gdzieś znaleźć ten szampon. Choć inne produkty tej firmy widziałam na dziale kosmetycznym w jakimś supermarkecie więc warto poszukać by nie płacić za przesyłkę.
Ocena : 10/10
Na zdjęciach nie zawsze widać jak na prawdę wyglądają moje włosy :) Jedynie w świetle :)

Siostra i jej loki :) Też kiedyś zapuszczę taką długość :)
Jednocześnie zamówiłam również :
Krem na cellulit i rozstępy
Serum to miało dobre opinie choć podejrzewałam, że jak coś jest na wszystko to jest do niczego ;) Co prawda ma miły zapach i gęstą konsystencję, a dzięki przezroczystemu opakowaniu widać zużycie, ale to jego jedyne zalety. Po dwóch miesiącach nie zauważyłam żadnej poprawy oprócz efektu nawilżonej skóry. Niestety mam skłonność do rozstępów jak się okazało i choć chudnę bardzo powoli to pojawiły się one nawet na ramionach :( Ten krem mi niestety nie pomógł.
Cena : 30zł na stronie producenta (opakowanie 500ml)
Ocena : 5/10
Mam zamiar niedługo zamówić sobie kolejne kosmetyki. Między innymi olej arganowy.

21 komentarzy:

  1. świetnie, że ten kolagen się sprawdził :) ja jeszcze nie myłam włosów tym freelimixem, skończy mi się szampon to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie akurat ten kolagen lepiej podziałał niż Freelimix dlatego dałam możliwość wyboru :) Ale do Freelimix na pewno wrócę bo jeszcze dużo mi go zostało a też był fajny

      Usuń
  2. Ja chcę ten do włosów więc daj znać jak będziesz zamawiać :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie trafiłam z prezentem :/

      Usuń
    2. Trafiłaś właśnie testuję :) Ale ten do włosów skoro tak chwalisz to też bym wypróbowała, bo ja szampony muszę ciągle zmieniać... . Czemu od razu że nie trafiłaś, bo przestanę cokolwiek komentować :P Ten do twarzy jest bardzo fajny, zwłaszcza, że przy alergii strasznie skóra mi się suszyła, a fajnie nawilża :)

      Usuń
    3. Ale dla mnie nie taki szałowy jak mogłam się spodziewać po szamponie.
      Moge ci go troche odlać jakbys chciała wyprobówac bo jego jest dużo

      Usuń
  3. Muszę się skusić na ten szampon, bo od prostownicy ciężko mi uciec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Wszyscy są zachwyceni moimi włosami. A jak przypomnę sobie co się z nimi działo jak prostowałam ale prawie o nie nie dbałam to dramat :/

      Usuń
  4. Myślę, że za tę pojemność można zaryzykować cenę nawet z przesyłką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam od nich tylko maskę do włosów i niestety była do d*py :/
    PS: widziałaś ich reklamę: http://m.natemat.pl/6af6418c0f307b3a30858debe261ac6f,641,0,0,0.jpg ?xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro szampon daje takie efekty to warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie szukam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  8. W jednym konkursie wygrałam do nich dwa kupony po 50 zł, ale nic mnie nie zaciekawiło, jedynie wzięłam płyny do kąpieli. Ale jakoś firma mnie nie powaliła na kolana. Chociaż włosy masz szalenie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym kolagenem mnie skusiłaś ;) O, widzę Shakirę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) A wyobraź sobie jakie długie by były gdyby je wyprostowała :)

      Usuń
  10. Szampon całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba wypróbuję ten szampon:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może być fajny ten szampon, szkoda tylko, że przesyłka internetowa :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...