czwartek, 17 kwietnia 2014

Purple dots

Dziewczyny teraz nie noszą fioletu. Modny jest baby blue. Nie lubię błękitnych ubrań. I błękitnych ścian. Ten kolor moim zdaniem nadaje się tylko dla noworodków :)
Ja dlatego właśnie postawiłam ostatnio na fiolet. Jest mniej oczywisty :) Gdy zobaczyłam tę śliczną koszulę bez rękawów wiedziałam, że musi być moja. Zdecydowanie przekonały mnie kropki i zapięcie pod szyję. No i cena - załapałam się na zniżkę -40% i dzięki temu mam nową koszulę jeszcze z metką za 11zł :) Torebka pochodzi z tego samego sklepu.


 



Koszula - H&M (ubrani.com.pl 11zł)
Marynarka - Pepco (19,90zł)
Jeansy - C&A (65zł)
Botki - sellyo.pl (58zł)
Torba - Accessorize (ubrani.com.pl 28zł)
Zegarek - Gino Rossi (ok 100zł)

18 komentarzy:

  1. bardzo ładna ta koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, dziewczęca koszula ;)
    /odp. Paleta na 5 kwadratowych cieni kosztuje 16zł, kwadratowy wkład 13zł, okrągły - 10zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie smutne ciemne te stylizacje, w jasnych Kochana wyglądałabyś zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta koszula, dzięki groszkom zestaw z jesiennego (kolorystyka, buty) nabrał trochę wiosennego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię błękitny i myślę że Tobie byłoby ślicznie w tym kolorze ale skoro nie lubisz... to może jasny róż? Bluzeczka jest ładna tylko całość taka jesienna ...
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pudrowy róż jak najbardziej :) Wkróce będzie go więcej na blogu :)
      Nie wiem dlaczego tak bardzo nie lubę błękitnego ;)

      Usuń
  6. a mnie się podobaja takie pastele i płaszcze oversize w kolorze baby blue ;)
    ale fiolet tez jest ok - taki jaki nosisz ;) bo nie cierpię takich odcieni ... lila-róż heh ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących świąt, ciepłej i rodzinnej atmosfery. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje ci fiolet ;) a że w kropeczki ta koszula to urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie:) Fiolet to super kolor! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka świetna ale ja tez lubię Cie w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fiolet to mój ulubiony kolor :) świetna koszula !

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw, koszula urocza

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym w życiu nie ubrała się tak jak Wiga proponowała. Po prostu mam wrażenie że te ubrania mimo, że jasne i kolorowe strasznie mnie obciążyły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie życie modelki. Nie zawsze nosi to co by chciała :)

      Usuń
  14. Też lubię fiolet-niebieski to u mnie tylko spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...