wtorek, 1 kwietnia 2014

Marzec 2014 - zakupowe nowości

 
W tym miesiącu jestem jeszcze bardziej zadowolona z zakupów niż w lutym. Część pierwszej wypłaty mogłam swobodnie wydać, resztę odłożyłam na obóz kajakowy :)
1. Bordowa koszula w serduszka (romwe.com ok 29zł z przesyłką)
Wchodzę na facebooka, a tam promocja! 9,99$ za koszulę, która od dawna mi się podobała bo uwielbiam serduszka. Co z tego, że połowa blogerek ją ma? Mam i ja! Przynajmniej w jednym dorównuję :):) Choć zawiodłam się trochę bo dopiero siostra zwróciła mi uwagę na to, że na lewym rękawie serduszka są do góry nogami :(
Dodatkowo skorzystałam, ze zniżki 1$ od Mespeel i dzięki temu mam koszulę za 8,99$ :)
2. Czarna torebka łódka (humad.pl 68zł z przesyłką)
Wymieniłam starą podobną, która mnie denerwowała bo nie była sztywna. Nowa jest o wiele wygodniejsza. Starą odsprzedałam za 35zł więc nowa nie wyszła mnie tek drogo :)
3. Dwukolorowa bluzka nietoperz i beżowa narzutka (allegro.pl 54zł z przesyłką)

Zdecydowałam się na zakup choć wiedziałam, że to Japan Style i nie ma co się spodziewać cudów. Materiał faktycznie trochę sztuczny więc pewnie będzie się gniótł, ale bardziej mnie zdenerwowała niezgodność kolorów. Bluzeczka w paski już dawno wpadła mi w oko na jakiejś "chińskiej" stronie. Podobało mi się połączenie szarości i pudrowego różu. Tymczasem ta, którą dostałam ma te wstawki takie łososiowo-brzoskwiniowe :/
A narzutka z mankietami jest bardziej piaskowa/cappuccino niż beżowa.
4. Biała tunika koszulowa (allegro.pl 25zł z przesyłką)
Już dawno chciałam mieć coś takiego luźnego, ale eleganckiego :)
5. Czółenka na obcasie (Auchan 19,99zł)
Kupione całkiem przypadkiem. Za tę cenę nie mogłam ich nie wziąć ;)
6. Bluzka w paski (Diverse 21,44zł)
Specjalnie po nią pojechałam, gdy dowiedziałam się, że do przecenionych rzeczy doliczają dodatkowe -30%. Warto obserwować marki na facebooku, mówię wam :)
7. Bluzka z półkola (allegro.pl 19,50zł z przesyłką)

8. Spódnica w panterkę (allegro.pl 38zł z przesyłką)
Kupiłam by skrócić :)
9. Miętowy sweterek (Biedronka 17,99zł)
Kupiłam przez przypadek. Dawno już taki chciałam mieć, ale natrafiłam tylko na taki z rękawem 3/4
10. Biała letnia spódniczka (F&F 18,96zł z kuponem)
Latem uwielbiam biel, a stara biała spódniczka jest już o wiele za luźna.
11. Beżowe spodnie (F&F 21,36zł z kuponem)

Narzeczony namawiał mnie na nie już kiedyś podczas zakupów, ale nie byłam przekonana do jasnych spodni w połączeniu z moimi udami. Tym razem stwierdziłam, że za taką cenę mogę zaryzykować. Najwyżej ich nie założę :) A jednak się odważyłam :)
12. Skórzana kamizelka (Sinsay 71,99zł z kuponem)
Dawno mi się taka marzyła. To najtańsza jaką udało mi się znaleźć.
13. Dżinsowa koszula (Sinsay 47,99zł z kuponem)
Prawie idealna :) Musiałam kupić kolejną bo wszystkie koszule w rozmiarze L zaczęły być na mnie za duże i musiałam je wystawić na sprzedaż :(
14. Okulary przeciwsłoneczne (Sinsay 7,99zł z kuponem)
Skusiłam się na inny model niż zwykle kupuję :)
15. Granatowa torba (allegro.pl 39,99zł z przesyłką)
 Podobało mi się wiele innych granatowych kuferków, ale wszystkie kosztowały ponad 100zł nawet biorąc pod uwagę różnego rodzaju zniżki, kupony i dni darmowej dostawy. Postawiłam więc na zwykłą torebkę może nie o supermodnym kroju, ale stwierdziłam, że i tak najczęściej noszę czarną torbę więc nie ma sensu wydawać fortuny na inne :)

32 komentarze:

  1. jak zawsze świetne nowości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach moje ulubione notki :D
    też chciałam taką torebkę łódkę :( jest fajna bo pojemna a takiej potrzebuję do szkoły bo prowiant mi się nie mieści :D ale koleżanka z grupy ma identyczną więc zrezygnowałam...
    też dopiero teraz zauważyłam że serduszka w koszuli masz odwrócone na jednym rękawie :D ale proponuję ci napisać do nich :) jeśli tak jest tylko w twojej koszuli to napisz do nich. ja kupiłam ostatnio koszulkę i miałam na rękawie źle zszyte a jak odprułam żeby zszyć na nowo poprawnie to okazało się że tak zszyli bo była dziura w materiale. napisałam do nich i mi odpisali ze zwrócą mi połowę pieniędzy i mogę koszulkę zatrzymać :)

    chyba zacznę robić takie miesięczne zestawienia zakupowe jak Ty... zgapie sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zgapiaj sobie :)
      Wiem , że są na odwrót. Pisałam o tym na fb. Stwierdziłam, że nie chcę jej zwracać. No ale skoro mówisz, że mogą oddać kase ;)

      Usuń
    2. całą oddadzą jak ją zwrócisz im, jak nie zwrócisz to powinni ci zaproponować pół pieniędzy :)

      Usuń
    3. No właśnie nie chce jej oddawać :( Myślisz że to aż tak głupio wygląda? Ja nie zauważyłam od razu, dopiero siostra mi powiedziała

      Usuń
    4. Napisałam do nich wiadomość, ciekawe czy się do niej ustosunkują. Nie zażądałam pieniędzy tylko zobaczę co odpowiedzą. Ja to jednak nie umiem walczyć o swoje. Mam tę koszulę od 3 tygodni i jakoś nie chciało mi się nic z tym zrobić :D

      Usuń
    5. to zależy od Ciebie, ja jestem perfekcjonistką, także nawet najmniejsze mankamenty mnie denerwują i automatycznie nie chcę już korzystać z danej rzeczy w której coś nie gra xD
      ja też do nich tak pisałam :) myślałam że może dadzą mi jakąś zniżkę na kolejne zakupy jakby coś, ale zaproponowali to także czekam jak się wezmą za zwrot :). w końcu płaciłam za nową, nieużywaną rzecz a nie bluzkę z dziurą ;)

      Usuń
    6. Aha czyli jeszcze się nie doczekałaś :) Bo właśnie chciałam zapytać jak się zwraca na paypala

      Usuń
    7. nie płaciłam paypalem tylko kartą więc powinni zwrócić mi na kartę :)
      a paypalem po prostu robisz tak jakbyś chciała komuś wysłać pieniądze

      Usuń
  3. Też sie zastanawiałam nad tą kamizelką z sinsay ale jakoś jak ją założyłam to szału nie robiła :P więc zdecydowałam się na podobną ale kupioną w Mohito, która wg mnie jest lepiej uszyta :) w tej z sinsay odstawały mi klapy z przodu albo zwijała się na plecach, a gdy przymierzałam rozmiar większą to była za duża w biuście ;/ pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie leży ok, specjalnie wzięłam M bo nie lubię jak ramoneska tak wisi po bokach. A w sumie tę i tak noszę raczej zapiętą

      Usuń
  4. Zdecydowanie na plus : czarna torebka, brązowe spodnie, czarne buty, pasiasta koszulka, okulary, kamizelka, biała tunika ;) To mi się widzi i chętnie bym ci porwała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) bluzka w serduszka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile nowości :) I Spodnie i kamizelka najlepsze, podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Kilku rzeczy to nawet zazdroszczę ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka w paski, bluzka z półkola i te bezowe spodnie to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iiileee nowości ubraniowych! Najbardziej zachwyciły mnie czółenka (i ich cena!) i rzeczy z Sinsay. Czy te buciki są wygodne? Dawno je kupiłaś? Był inne kolory? Myślisz, że jeszcze będą dostępne? :) A koszula z Romwe jest przeurocza! Jeżeli Cię to pocieszy, to myślę, że odwrócone serduszka na lewym rękawie wcale nie wyglądają tak źle - właśnie są nietypowe i ma się wrażenie, że jest to zrobione specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki :) Ja i tak miałam zamiar ją nosić tak jak jest tylko nie miałam jeszcze okazji :)
      A czółenka kupiłam na początku miesiąca i były jeszcze na pewno czerwone i brązowe. Myślę że one są na stałe na dziale obuwniczym i jeszcze bedą dostępne. Są wygodne bo mają gruby obcas ale podeszwa śliska :/

      Usuń
  10. Wow ile nowości :D świetne zakupy :D w tych spodniach i butach się zakochałam <3

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta torebka i koszula w serduszka są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego , na pierwszych zdjeciach koszula w serca i torebka wpadly mi w oko jednak jest tego tyle ze nie jestem w stanie wszystkiego wymienic, fajne fajne te rzeczy :))
    (zapraszam do przeczytania pierwszego posta na blogu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości - szczególnie zakupy z Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta koszula ;) a te odwrócone serduszka mogą fajnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te rzeczy z Japan Style chyba niewarte tej ceny, nie wiem no jak dla mnie wyglądają bardzo przeciętnie niestety.
    Ale ta bluzka z serduszkami jest śliczna. I co z tego,że są odwrotne te serduszka - będziesz oryginalna skoro to taka popularna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń


  16. Fejsbuk teraz jest RÓŻOWY!!!


    Lubisz, kiedy facet grzebie Ci w torebce? Nie? To dlaczego miałby
    grzebać Ci na Timelinie?!
    Nasza odpowiedź na potrzeby KOBIET, to portal społecznościowy pełen
    "kobietowych spraw". Od przepisu na idealne jajko na miękko, po przepis na
    proste naprawy w Twoim aucie.
    Wrzucaj na swój timeline co tylko chcesz! Promój siebie i swojego bloga.

    Tworzony przez same użytkowniczki wedle ich potrzeb, personalizowany,
    pełen twórczych pasjonatek jak i czytelniczek.

    Dołącz do społeczności, znajdź kobiety takie jak Ty, takie, które
    pomogą Ci w codziennych dylematach. Pomóż innym swoją wiedzą i pasją.
    Twórz, publikuj, udostępniaj, promuj się.
    Konkursy, zabawy, społeczności, artykuły, recenzje, a już niebawem grupy
    testerskie, w których możesz być i Ty.
    Wszystko, czego pragniesz, w jednym, nowym miejscu w sieci.

    Przepis na Kobietę.
    http://przepis-na-kobiete.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy , zwłaszcza bluzka w serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula w serduszka jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...