czwartek, 10 kwietnia 2014

Duchess of Suburbia :)

Jestem z przedmieść i dobrze mi z tym :) Moja koleżanka nazwała naszą dzielnicę "zadupiem" i przeprowadziła się do centrum. Mieszka przy drodze z tramwajami w zimnej kamienicy, w której nawet latem trzeba palić w piecu (usytuowanym w ich kuchni) i jest super bo teraz jest ze śródmieścia. Ale nie o tym chciałam... :)
Dziś zdjęcia sprzed przyjęcia urodzinowego Pauliny z piątku. Miałam zupełnie inny pomysł na strój, ale kupiłam sobie na ubrani.com.pl przepiękną nową sukienkę za jedyne 17zł i stwierdziłam, że muszę gdzieś w niej pójść. Później nie będę już miała okazji bo zrobi się za ciepło i będzie musiała czekać do jesieni.
Tytuł posta nawiązuje do Kate Middleton, o której niedawno pisałam. Myślę, że sukienka bardzo w jej stylu. A w dodatku... prawie same brytyjskie marki ;)
Zdjęcia robił mój narzeczony i niestety nie było ładnego tła w cieniu więc ujął fragment swojego Opla. Cwaniak :)

 






Sukienka - George (ubrani.com.pl 16,99zł)
Marynarka - Next (allegro.pl 30zł)
Buty - nn (19,99zł)
Torebka - Butik (59zł)
Biżuteria - prezent
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Razem ok 125zł

24 komentarze:

  1. Napisałam komentarz i gdzieś go wcięło...

    A było mniej więcej tak:
    Z żakietem bardzo mi się podoba, bez żakietu mniej.
    Może sama sukienka ie jest zła, ale to żakiet ją dopełnia i po jego zdjęciu robi się jakoś pusto.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz Bajecznie ;)
    Sukienka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście w stylu Kate :) cudowna sukienka a Ty pieknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację śliczna sukienka :) Podkreśla figurę kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście sukienka plus żakiet tworzą parę idealną. Jakoś sama sukienka trochę za smutno jak dla mnie. Ale ten żakiecik pasuje jak ulał :)
    Co do hosteli- ten jest najtańszy - http://pl.hostelbookers.com/property/prp/3533/arr/2014-05-21/ngt/1/ppl/1/#fullOverview i ma fajne położenie-Starówka, chociaż taki podstawowy hostel.
    http://pl.hostelbookers.com/property/prp/70836/arr/2014-05-21/ngt/1/ppl/1/ ten ma gorszą lokalizację- z 7 minut autobusem na Starówkę, ale w cenie jest śniadanie i fajny wystrój :)
    http://pl.hostelbookers.com/propertymap/prp/82970/arr/2014-05-21/ngt/1/ppl/1/ ten ma śniadanie, świetną lokalizację, ale nie mam opinii znajomych o tym miejscu.
    Ale najbardziej polecam Ci ten hostel-http://www.baltichostel.com.pl/pl/rooms-prices-info Śródmieście, piękny, krótki spacer na Starówkę. Na przeciwko mam mieszkanie-ale teraz mieszka tam moja ciocia. Stąd znam go najlepiej, dobre ceny- wyśmienite, warunki przyjemnie, miejsce w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już coś będę musiała rezerwować bo w cenie obozu mamy tylko jedną noc gdzieś w schronisku młodzieżowym a potem... biwak pod namiotem :P

      Usuń
    2. Śliczna sukieneczka ;) bardzo ladnie wygląda z tym żakietem :)

      Usuń
    3. Najbardziej polecam ten ostatni hostel :) A jak będzie bliżej daty przyjazdu to mi wszystko napisz, opracuję plan zwiedzania. Na studiach musiałam wymyślić dwa plany szkolnych wycieczek historycznych po Starym Mieście, zajrzę do notatek i lekko je zmodyfikuję-oczywiście lody Miś będą na pierwszym miejscu :)

      Usuń
  7. Wyglądasz pięknie :) sukienka bardzo mi się podoba jest totalnie w moim stylu :) Oczywiście bardzo CI zazdroszczę,że upolowałaś ją za taką cenę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. udała ci się ta sukienka :) Rewelacyjna! A na żywo jeszcze lepiej wyglądała na tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Dostojnie, elegancko, z klasą. Faktycznie - stylizacja lepiej wygląda w całości z żakietem. :)

    p.s. Dalej walczysz, o spadek wagi? Wydaje mi się, że jeszcze bardziej zeszczuplałaś na twarzy i Twoja sylwetka nabrała lekkości - naprawdę świetnie wyszłaś na tych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zasługa obcasów bo w kwestii wagi niewiele się zmieniło ;) Jeszcze ok 3kg mi zostały do osiągnięcia zamierzonego celu ale nabrałam ochoty na więcej :D

      Usuń
  10. Wyglądasz idealnie :) Ja tam wolę mieszkać na "zadupiu", niż tracić czas na dojazdy do pracy i żyć w ciągłym biegu. Zdecydowanie wolę małe miasta :) Ach faceci i ich samochody hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja pierwsza i druga :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...