niedziela, 6 kwietnia 2014

Bizneswoman

Dziś znów tylko dwa kolory. Jestem w tym aspekcie minimalistką i choć czasem może wyjść za mdło to w tym wypadku nie miałam pomysłu na trzeci kolor ;)
Znów miałam prezentację, a potem zrywałam się z zajęć na nauki przedmałżeńskie. Nudy, mówię wam. Ale nie chcę by nam ksiądz robił problemy, że nas nie było.
Chciałam wyglądać na odpowiednią osobę na odpowiednim miejscu - w obu przypadkach. I chyba mi się udało :) Zrobiłam furorę eleganckim zestawem na uczelni. Ze mną już tak jest, że na co dzień ubieram się w koszule, ale jak pracowałam w biurze to po trzech tygodniach wyczerpały mi się możliwe połączenia i znudzona koszulami zaczęłam ubierać się bardziej zwyczajnie :)
Nowa torebka bardzo spodobała się mojej mamie. Już wymyśliła pięć okazji, na które ją pożyczy :) Nie dziwię się, postawiłam na bardziej klasyczny krój niż modne obecnie łódki, shoppery czy inne kuferki noszone w ręce. Tym razem kupiłam tradycyjną torebkę na ramię i choć trochę dłużej zajmuje mi znalezienie kluczyków do auta to i tak ją sobie chwalę :)







Koszula - Top Secret (allegro.pl 7,50zł)
Spódnica - Biedronka (10zł)
Botki - H&M (vinted.pl 69zł)
Płaszcz - Bershka (vinted.pl 72zł)
Torba - allegro.pl (39,99zł)
Bransoletka - by Dziubeka (49zł)
Zegarek - Gino Rossi (ok 100zł)
Okulary - Sinsay (7,99zł)

17 komentarzy:

  1. nonono ! Super zestaw :) Połączenie tych kolorów to strzał w dziesiątkę ;) Super ci w tej spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula super a dodatków tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i spódnica tworzą zgrany duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bizneswoman pełną parą. :D Naprawdę fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu wyglądałaś dzisiaj przepięknie - schludnie, elegancko, bardzo profesjonalnie. :) Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny zestaw, ogromie mi się podoba spódnica

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, klasyka :)
    Co Ty robisz,że masz takie śliczne paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka Nail Tek :) A french robiony zestawem z Biedronki :D

      Usuń
    2. Ja niby używam takiego olejku z Oriflame do wcierania, ale jakoś zachwycona nie jestem- raz są ładne, a za chwile robią się strasznie słabiutkie.

      Usuń
  8. Prawdziwa z Ciebie kochana, Bizneswomen - super koszula !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie :-) Ta nakrapiana koszula bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. i znowu czemu skracasz sobie i odbierasz urok tak pięknym nogom! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. serio prawdziwa bizneswoman :))
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...