poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Another simple everyday outfit

Dziś kolejny zwykły szkolny zestaw. Postawiłam na wygodę. Po raz kolejny przez przypadek przypomniałam sobie o granatowych botkach, które już raz magicznie odkryłam jesienią i bardzo polubiłam. Tak jak poprzednio więc zestaw układałam pod buty. Wybrałam sprawdzoną marmurkową kurtkę - choć czy tylko mi się wydaje czy dziwnie wyglądam w kroju ramoneski? Do tego również odkurzona torba z Primarka i fajna koronkowa bluzeczka :)






 
Kurtka - Stradivarius
Jeansy - C&A
Bluzka - vinted.pl
Botki - kupbuty.com
Torba - Atmosphere
Okulary - Sinsay
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Komin - C&A

6 komentarzy:

  1. piękna kurtka :) uwielbiam takie zapinane na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a co tak czarno? :) podoba mi się kurtka i torebka, super pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty-szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...