środa, 19 marca 2014

Zimowe safari

Dziewczyny! Odważyłam się! W końcu kupiłam jasne spodnie :)
Narzeczony namawiał mnie na nie już jakieś dwa miesiące temu w Tesco, ale nie byłam przekonana. Zawsze wolałam "bezpieczne" czarne. Tym razem jednak zaszalałam. Kupon połączył się z przeceną i dzięki temu mam je za 21zł :) Stwierdziłam, że za tę cenę nie będę żałować jeśli będą tylko leżeć w szafie :) Ale nie wytrzymałam, na drugi dzień musiałam je wypróbować. Mają kolor, który nazywam safari więc postanowiłam iść w tym kierunku i dobrać resztę w beżach i brązach. Niestety weekend zaskoczył nas powrotem zimy więc to moje safari odbyło się w grubym swetrze i w zimowych kozakach :)
Pragnę zauważyć, że po raz pierwszy od bardzo dawna nie mam na sobie nic w czarnym kolorze.
Sukces! :)







Sweter - F&F (allegro.pl 21zł)
Spodnie - F&F (21zł)
Kozaki - fleq.pl (ok. 170zł)
Torba - kupiona w USA (ok 78zł)
T-shirt - Terranova (19,90zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Naszyjnik - pożyczony od siostry
Razem ok 344zł

Zimowe safari - MODNAPOLKA.pl

29 komentarzy:

  1. genialny zestaw, gratuluję odwagi i nie ma co się bać. Kolor jest cudny i rewelacyjnie wyglądasz w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny lubią brąz, świetna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze tobie w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no aż takie jasne to one nie są :P nie przesadzaj :P Są brązowe a nie beżowe hehe :)
    Fajna stylizacja w moim stylu, aczkolwiek nie lubię jak się tworzy "w kroku" ta zmarszczka w spodniach :P Ewidentnie mnie drażni :P W sensie jak przymierzam spodnie i takie coś się robi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozciągneły się niestety :/ Ja mam problem bo przy płaskim brzuchu i szerokich biodrach wszystkie spodnie mam za duże w pasie.
      A co do koloru to dla mnie wybitnie beż :)

      Usuń
    2. Szkoda, że moje beżowe sprzedałam to bym ci pokazała beż :P

      Usuń
    3. Ja wiem, pewnie taki jak ten mój płaszczyk z Bershki ;) A mi się właśnie taki nie podoba. Wolę safari :) Ale brązowy to jest sweter nie spodnie :P

      Usuń
    4. Jak dla mnie sweter to bardziej karmel :P a spodnie brązowe, ewentualnie ciemny beż, ale nie beż.

      Usuń
    5. Karmel to odcień brązu. Myślmy bardziej po chłopsku - jest beż, jest brąz :) Nie wpadajmy w jakieś skrajności :D

      Usuń
  5. sądzę, że nawet fajniej Ci w jasnych niż ciemnych :) wcale nie wyglądasz w nich grubo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz w tym stroju bardzo korzystnie! To chyba jedna z lepszych stylizacji! Chyba kiedyś już to mówiłam, ale w jasnych kolorach wyglądasz świetnie!
    Wszystko mi się spodobało, i spodnie i buty i sweterek i oczywiście torebka :) Muszę poszukać takich spodni, koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci ładnie w takej kolorystyce ubrani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdcydowanie lepiej ci w takich kolorach wyglądasz tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wybór pięknie Ci w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja bardzo lubię taka kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te spodnie, jak spojrzałam na cenę to polubiłam je jeszcze bardziej. W ogóle świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko :)
    zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    oraz na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie zgrany zestaw :) Fajnie, że przekonałaś się do jaśniejszych spodni, zawsze to jakaś odmiana, a kobiety potrzebują takich zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Po tej zmianie lepiej się poczułam sama ze sobą :)

      Usuń
  14. Wyglądasz świetnie! I w tych spodniach, i w tej kolorystyce.
    Bardzo mi się ten zestaw podoba, sama chętnie bym w niego wskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo tego, że cała stylizacja jest zdominowana przez brąz, wszystko razem wyglada bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam M.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie są wspaniałe! kocham taki fason cygaretek <3
    i moim zdaniem wyglądasz obłędnie!
    brawo brawo! Cieszę się kochana, że masz spodnie NIE CZARNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw a spodnie boskie :))
    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie, pasują CI takie kolory. I bardzo dobrze,że zdecydowałaś się na zakup tych spodni :) Masz świetną figurę i nie musisz się bać jasnych kolorów :))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie genialne! Super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...