środa, 26 marca 2014

Who is She?

Dziś zestaw z zeszłego czwartku. Jak zwykle miałam zajęcia na popołudniu, ale to był dzień wyjątkowy. Wygłaszałam jako pierwsza z grupy prezentację. Temat jaki wybrałam to zabytki UNESCO jako zasób dla turystyki kulturowej. Nie wzięłam pod uwagę, że prezentacji była przypisana data 20.03 czyli pierwsza z możliwych. Nie wiedziałam za bardzo czego się ode mnie oczekuje oprócz tego, że przedmiot nazywa się konwersatorium czyli z założenia mam zachęcać do dyskusji. Znacie to uczucie, gdy stoicie jąkając się przed grupą ludzi, a rzucone przez was pytanie zawisa w powietrzu? No cóż, wykładowcy na pewno znają :)
Tata stwierdził, że wracając do domu w tych moich okularkach i z torbą na laptopa wyglądałam przynajmniej jak pani prezes. O, tak! Chętnie :)






Narzutka - allegro.pl
Spódnica - Carry
Torebka - humad.pl
Botki - allegro.pl
Bransoletka - iloko.pl
Okulary - Sinsay

18 komentarzy:

  1. No ja właśnie znam, bo studenci rzadko są skorzy do zabierania głosu w dyskusji.

    A wyglądasz super:).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka:-)

    W wolnej chwili zapraszam na fb i www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw,można go ubrać na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna narzutka!:)
    www.high-heeled-view.blogspot.com
    <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:) Uwielbiam ostatnio melanżowy kolor. Piękna torba i buty

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą narzutkę, tylko że w kolorze czarnym i ciemniejszym szarym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wygodnie i na pewno na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) mam podobny sweterek :)
    botki mnie oczarowały :)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście- zestaw biznesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam, że to napiszę, ale nie powinnaś nosić takich sukienek czy też spódnic (chodzi mi o długość), optycznie skracają CI nóżki, masz ładne nogi a takimi spódnicami to zakrywasz.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no długość jest dobra, krótsza byłaby gorsza. Tu raczej chodzi o botki ale zobaczyłam to dopiero na zdjęciu ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...