piątek, 28 marca 2014

Street style by Sinsay

W zeszłą sobotę wybrałyśmy się z mamą i siostrą do centrum. Po pierwsze po to by zamówić moją suknię ślubną, po drugie by poszukać sukienek dla nich. Mama szuka czegoś klasycznego w pastelowych kolorach, długość do kolan. Siostra jako pełniąca rolę mojego świadka chce bardziej wystrzałowej kreacji. Namawiałam ją by po raz pierwszy postawiła na długą suknię. Stawiałyśmy na fiolet lub chaber. Znalazłyśmy prawie idealną sukienkę w Peek&Cloppenburg, ale niestety była bez ramiączek i za mała na miseczkę C siostry ;) Mama znalazła piękną sukienkę Pretty One, ale był niestety tylko beżowy kolor. Jeśli nie znajdziemy nic innego to wrócimy tam by zamówić z katalogu wersję różową.
Wróciłam z tych zakupów wykończona, a nic właściwie nie kupiłyśmy. Choć wydałam aż 1000zł :) Na zaliczkę za sukienkę. Pierwsza przymiarka w maju :)
Po południu narzeczony namówił mnie na spacer i choć byłam wykończona to się zgodziłam bo trzeba było wykorzystać ten piękny dzień. Niestety tak jak prognozowano niedziela była ponura i deszczowa.
Mój zestaw pochodzi w większości z ostatnich zakupów w Sinsay. Kamizelkę polubiłam i często w niej chodzę bo nadaje się właśnie na taką wczesnowiosenną pogodę. Koszula też fajna choć jednak niestety rozchodzi się w biuście :/






Koszula, kamizelka, okulary - Sinsay / Jeansy - House / Botki - sellyo.pl / Torba - humad.pl / Zegarek - blink-bizuteria.pl

17 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) kamizelka jest teraz w sklepach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przez to że mam miseczkę F muszę brać większe rozmiary gór zawsze i nic mnie nie opina :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. F? OMG
      Ja mam B i ale teraz gdy własciwie pasują na mnie już góry w rozmiarze 38 to często własnie w biuście są za małe, a znowu 30 wisi brzydko :/ A przecież B to normalna miseczka! :(

      Usuń
  3. świetny look:) bardzo lubię kamizelki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka najlepsza <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okulary * *
    Ja uwazam, ze nie zaleznie od wieku powinnismy ubierac to w czym czujemy sie dobrze :)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki dla siostry i mamy boskie :) Szczególnie ta Twojej siostry- śliczny kolor. Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potencjalna suknia Twojej siostry jest przepiękna! A suknia mamy na maksa elegancka i idealna na przyjęcie weselne. :)
    Twój "spacerowy" look bardzo pozytywny i wiosenny - choć teraz już rozumiem o co chodzi z Twoim uwielbieniem czerni... Koniecznie musisz spróbować przekonać się do jaśniejszych kolorów - wyglądałabyś jeszcze bardziej promiennie! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalezienie sukienki na jakąkolwiek okazję to katastrofa ;)
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną kamizelkę i też wszędzie w niej chodze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kamizelka. Chyba muszę w taką zainwestować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak zgadzam się kamizelka jest fantastyczna :)
    to jest taki element garderoby,że robi nam cała stylizacje :)

    :*****

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...