sobota, 22 marca 2014

Skórzana kamizelka

Jakiś czas temu zamarzyła mi się skórzana kamizelka, jednak ceny takowych mnie przerażały. No bo ile może kosztować część garderoby, która nie jest kurtką i można ją nosić tylko jako modny dodatek, a nie coś co ma cię ogrzać? :)
Moja obsesja na punkcie kamizelki doszła do tego stopnia, że przejrzałam wszystkie sklepy, do których zniżki miałam z gazetą JOY, a także pozostałe sklepy w działach "sale" i... znalazłam swoją wymarzoną w Sinsay. Cena z metki - 89zł. Dla mnie to wciąż za dużo choć w żadnym sklepie nie znalazłam tańszej. Koniec końców narzeczony namówił mnie bym ją wzięła. Z nim się nie da chodzić na zakupy. Albo po prostu nie mogę brać do przymierzenia wszystkiego co mi się podoba bo jeśli będzie pasować to on zawsze będzie mnie zachęcał bym kupiła. A ja muszę dobrze przemyśleć czy na prawdę danej rzeczy potrzebuję i z czego zrezygnować bo przeważnie biorę do przymierzalni więcej rzeczy niż mnie stać :)
Za tę kamizelkę zapłaciłam 71,99zł z kuponem, okulary pochodzą z tych samych zakupów i kosztowały 7,99zł. Torebka też jest nowa, gdyż musiałam starą wymienić :/







Koszula - C&A / Jeansy, kamizelka, okulary - Sinsay / Torba - humad.pl / Kozaki - merg.pl Zegarek - blink-bizuteria.pl / Bransoletka - iloko.pl

24 komentarze:

  1. Mi najbardziej spodobała sie Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta kamizelka, choć faktycznie droga. W stradivariusie były takie na wyprzedaży, ale i tak nie osiągnęły ceny, która by mnie skusiła.

    A wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,wyglądasz rewelacyjnie :)))
    dobrze,że narzeczony Cie namówił,bo kamizelka jest świetna :)
    Ja dzisiaj też w koszuli w kratkę :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest czasem posłuchać faceta :) Świetne zakupy zrobiłaś z nim skoro we wszystkim z tej stylizacji ci tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta kamizelka, ale z tą koszulą jakoś mi tak nie pasuje. Ale ja z zasady uważam,że skórzane dodatki wymagają prostego tła :) No i jakoś osobiście nie szaleje za skórami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam identycznie, kiedy chłopak idzie ze mną na zakupy. Dla mnie 30 zł za bluzkę to jest max. Ostatnio jednak w Bershce przymierzyłam bluzkę za 29,99, a przy kasie okazało się, że kosztuje 59 zł... Oczywiście chciałam ją odnieść, ale chłopak mnie namówił, żebym wzięła. Boże, chyba z tydzień przeżywałam, że kupiłam bluzkę za 59 złotych :D
    Kamizelka śliczna, warta swojej ceny :)
    _________________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj marzy mi się taka kamizela, cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta kamizelka! Koszula też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kamizelka wpadła mi w oko, jak tylko nowa kolekcja pojawiła się w Sinsay - nie przymierzałam jej, ale na Tobie wygląda super! Chyba już wiem, na co zbierać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Warto polubić Sinsay na fb bo średnio raz na miesiąc wrzucają kupon -20% :)

      Usuń
  10. uwielbiam te torebki, dla mnie stały się już klasyką;)
    zapraszam do siebie, może na wzajemną obserwację. www.desirrrre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, są bardzo wygodne :) To już druga moja w tym stylu :)

      W wolnej chwili wpadnę do ciebie

      Usuń
  11. Świetna stylizacja..! :) a Torebka jest po prostu genialna..! :) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniala jest ta kamizelka ! ja sie ciagle zastanawiam nad kupnem podobnej ,ale takiej "oversiz-owej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam właśnie by nosić rozpiętą, luźną ale okazało się, że lepiej się czuję w zapiętej :)

      Usuń
  13. Fajna kamizelka, ale torebka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna torebka i kamizelka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamizelka fajnie wygląda i dobrze leży :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kamizelka, i boski zegarek :)

    http://mimblox.blogspot.com/
    Jeśli blog Ci się spodoba- zaobserwuj, z przyjemnością się odwdzięczę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...