niedziela, 30 marca 2014

Set fire to the rain

Ten tydzień uroczył nas iście marcową pogodą. Jednego dnia dwadzieścia stopni, drugiego tylko cztery. Na przemian lało i świeciło słońce. W poniedziałek postawiłam więc na kalosze, ot tak na wszelki wypadek. Żeby nie było zbyt nudno ubrałam spódniczkę - taki elegancko praktyczny zestaw :)









Koszula - Sinsay
Spódniczka - Reserved
Kurtka - F&F
Kalosze - Biedronka
Komin - H&M
Torba - humad.pl
Zegarek - Gino Rossi

A teraz część, na którą wszyscy czekali. No, powiedzmy :)
 Ogłoszenie wyników rozdania kosmetycznego. Zgłosiło się 8 dziewczyn, no trudno.
Większość miała po kilka losów.
Generator liczb wybrał numer 7 co oznacza, że wygrała...
Pink Lipstick!
Gratulacje!
Jeszcze dziś się skontaktuję mailowo. Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. o rany dziękuję !!! czekam, więc na maila :** nie widziałam, że w Biedronce były takie ładne kalosze !!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kalosze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie jeansu i skórki!

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka <33
    mam prośbę kliknęłabyś mi w linki ? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html będę bardzo wdzięczna !;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ta karuzela pogodowa mnie dobija. Ciężko się ubrać jakoś mądrze. Kalosze bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham połączenie jeansu i motywu panterki - twoje jest genialne kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) uwielbiam jeansowe koszule :)

    Pozdrawiam i gratuluję wygranej :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula śliczna :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalosze zawsze praktyczne :) Ja również często zakładam swoje na co dzień jak czuję, że może mnie złapać deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie świetna stylziacja! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...