poniedziałek, 24 marca 2014

Rzut oka na garderobę... Kate Middleton

Nigdy jakoś szczególnie nie interesowałam się historią książęcej pary. Nie oglądałam Royal Wedding i w ogóle nie interesowały mnie zakłady co do płci czy imienia ich dziecka. Jedno na co zawsze zwracałam uwagę, gdy w telewizji mówili o księżnej Kate to.. jej przecudowne sukienki. Wiele się mówi o kreacjach Kate Middleton. Że to stylista jej wybiera, że naśladuje Dianę, że fajnie dobiera ubrania z sieciówek itp. Nie wiem czy to zasługa wyżej wspomnianego stylisty czy sama ma takie wyczucie, ale stylizacje Kate są zawsze perfekcyjne. Uwielbiam jej rozkloszowane sukienki o stosownej długości do kolan, żakieciki, fikuśne kapelusze. Swoją drogą to chyba musi być męczące, że wszyscy oczekują od ciebie, iż zawsze będziesz elegancko ubrana i nie możesz sobie od tak wyjść w dżinsach :) 











Nawet w ciąży Kate wyglądała kwitnąco. Swoją drogą ciekawe czy gdyby mogła zrezygnowałaby ze szpilek ;)


Tę monotonność grzecznych sukieneczek do kolan Kate przełamała między innymi w 2011 roku, gdy to na gali BAFTA pojawiła się w długiej, zwiewnej sukni od Alexandra McQueena. Mnie zaś najbardziej zauroczyła turkusowa suknia, którą założyła niecały rok później. Ta kreacja powaliła mnie na kolana i długo trzymała w tej dosyć niewygodnej pozycji ;) Choć z drugiej strony podkreśliła jak bardzo księżna jest... płaska :) No cóż, nie można mieć wszystkiego :)


Praktycznie każde jej wyjście jest pokazaniem się publicznie więc Kate zawsze musi wyglądać dostojnie jak na księżną przystało. Rzadko więc można ją zobaczyć w spodniach, ale i wtedy wygląda znakomicie.


Co bym chętnie przyswoiła z jej garderoby? Przepiękne rozkloszowane sukienki, krótkie żakieciki i ten brzoskwiniowy płaszczyk :) I jest jedno co nas łączy. Najwyraźniej obie nie lubimy spinać włosów :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się jej styl. Uwielbiam sukienki więc kilka chętnie bym jej podkradła :) Jest piękną,uroczą kobietą i bardzo ją lubię :)

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Często nosi spodnie :) Ale jakoś wolę ją w sukienkach, zresztą ładnemu we wszystkim ładnie. Chciałabym dostać z parę jej tych ślicznych sukienek, szalenie dziewczęce i takie urocze. Uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka w kropeczki:)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jej styl jest nienaganny i godny naśladowania, wygląda zawsze skromnie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie jej styl, nie ejst pzresadzony, prostota i elegancja zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...