środa, 12 marca 2014

Rzut oka na garderobę... Beyonce

We wszelkiego rodzaju testach wychodzi mi, że mam figurę Beyonce. Taa, marzenia ściętej głowy :)
Choć chwilkę zastanawiałam się nad klepsydrą bo ramiona mam wcale nie takie wąskie, ale jednak po głębszym zastanowieniu wychodzi gruszka jak nic. Mam nieproporcjonalnie szerokie uda i niestety niewielki biust. Obie te "wady" można jednak sprytnie zatuszować :)
A jak to robi Beyonce? Podkreśla swoje krągłości zamiast je ukrywać i za to ją podziwiam.
Zdecydowanie wie w czym wygląda najlepiej choć jak na artystkę przystało często zdarza jej się zaszaleć na scenie (również pod względem stylizacji).
Zdarzyło jej się kilka czerwonodywanowych wpadek, ale widać że stała się bardziej świadoma siebie i jej stylizacje z roku na rok są bardziej na "hot" niż "not" :) Wybiera długość do kolan lub też tuż poniżej łącząc to z wysokimi obcasami lub stawia na sukienki maxi. Zdecydowanie podbiła serca swoją kreacją na tegorocznym rozdaniu Grammy.
Kilka "hot" kreacji

 Odpowiednia długość, piękny dekolt.
 Jak anioł :)
 Ta biała sukienka chyba jeszcze piękniejsza od poprzedniej.
 Za ten zestaw była krytykowana z tego co pamiętam, ale chodziło głównie o to, że na czerwony dywan wybrała... spodnie! Ale przyznajcie, że wygląda mega szczupło :)
Nieco wydłużona midi i spięte włosy, które wydłużyły szyję. Tylko buty jakiś dziwne :)
Idealna długość sukienki i piękne ramiona :)
Nie za bardzo...

 Legginsy we wzorki nie są dobre ud :/
 Zestaw super choć dla jej figury lepsze byłoby odwrócenie kolorów - wzorki na górę. Choć ona i tak wygląda bombowo! :)
 Nieco starszy zestaw, jeszcze z czasów kilku dodatkowych kilogramów. Zgubił ją połyskujący materiał sukienki, który zrobił z sylwetki nie-małą syrenkę ;)
 Matowe legginsy podkreśliły ten tłuszczyk tuż nad kolanami, którego ja też nie mogę się pozbyć ;) Dlatego legginsy chowam na dno szafy :)
 Spodnie niby kończą się w najwęższym miejscu sylwetki, ale jest coś niepokojącego w och kroju. A może to kolor? Z podobnych powodów jak póki co również unikam beżowych spodni choć bardzo chciałabym takie nosić.
Sukienka wygląda na za małą. Jakby ktoś ciasno zawinął ją w prześcieradło.
Suknia sama w sobie jest przepiękna, ale mam wrażenie, że przytłoczyła jej sylwetkę.
Na pewno "ratuje" ją przepiękny kolor skóry. Sama po sobie wiem, że latem przy opalonej skórze we wszystkim wygląda się lepiej :)
Przeglądając zdjęcia widać, że Beyonce miała lepsze i gorsze okresy. Chudła i znów przybierała na wadze. Ostatnio jednak pięknie zeszczuplała i wygląda jak milion dolarów :) Też chciałabym tak wyglądać po ciąży :)
Co podkradłabym z jej garderoby? Na pewno dopasowane sukienki tuż za kolano, do których dopiero niedawno się przekonałam. Choć ogólnie trzeba przyznać, że na co dzień też przydałby jej się jakiś stylista bo w kontraście do pięknych wizytowych sukienek Beyonce wybiera często dziwaczne zestawy jak już się przekonałyśmy :)
 A w ogóle to jak ona to robi, że mam tak przepiękne włosy? Teeeeż chcę :)

14 komentarzy:

  1. ciekawy post:) proponowałabym Ci inny kolor sukienki, jakiś jaśniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, przy mojej figurze zdecydowanie dopasowane sukienki z ciemnych kolorach :)

      Usuń
  2. genialny post ♥
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Bey!
    Teraz kiedy przeszła na veganizm jest chuda jak patyk! ;)
    To prawda, że często jej sukienki (stroje) podkreslały jj kobiece kształty i super! Najczęściej wyglądała zjawiskowo :)
    Kochana czytam wyżej, że piszesz iż przy Twojej figurze lepiej wybrac ciemny kolor sukienki.... nie ograniczaj się tak broń boże! Absolutnie nie jest prawdą, że ciemny kolor wyszczupla a jasny pogrubia! Pracuje i zajmuję się na co dzień takimi problemami i uwierz mi, że jak dobrze dobierzemy fason sukienki to na prawdę kolor nie ma znaczenia :) Trzeba dużo dużo pomierzyc, powybierac fasony i zobaczysz, że na prawdę nie ma co się bac kolorów! ;)
    buzka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o to że ciemny wyszczupla, ale przy takim kroju sukienki jak mam powyżej to zdecydowanie jest bardziej korzystny. Jasne sukienki, spódnice wybieram tylko przy bardziej rozkloszowanym kroju :)

      Usuń
  4. Jak dla mnie ona jest trochę za krągła. Ale na niektórych zdjęciach pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff nie cierpię jak śpiewa, ma strasznie męczący głos. Natomiast jej garderoba to praca wielu stylistów i speców od wizerunku, ale wychodzi im to ;) Pięknie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt ją lubię - muzycznie zerowa przyjaźń. Modowo? Dwie sukienki tutaj- w wersji bardziej codziennej mi się spodobały, reszta dla mnie jest zbyt przekombinowana. No, ale to artystka w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ukrywajmy, że łatwiej schudnąć, gdy stać człowieka na dietetyka, trenera, a nawet użycie skalpela tam gdzie trzeba :) Widać to nawet u polskich celebrytek. Ja od wczoraj jestem posiadaczką wypasionej wagi, kontrolowanie wagi weszło mi w krew :) W ciągu 8 miesięcy zgubiłam 14kg :) i to bez Chodakowskiej :P Trzeba po prostu znaleźć sposób na siebie.

    Lubię styl Beyonce, ale co tu kryć, że wpadki jej się zdarzają, ostatnio chyba jest jednak coraz lepiej :)

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna z niej babka, fakt wlosy ma śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię styl Beyonce :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...