niedziela, 16 marca 2014

Rozdanie kosmetyczne

Mam dziś dla was propozycję wygrania zestawu kosmetyków :)
Co trzeba zrobić by mieć na niego szansę?
1. Zostać publicznym obserwatorem bloga Corba Style
2. Napisać w komentarzu swój adres e-mail.
Dodatkowe warunki dla zainteresowanych, każdy daje dodatkowy los w losowaniu :
3. Udostępnić u siebie baner konkursowy (1 los)
4. Polubić blog Corba Style na facebooku (1 los)
5. Dodać blog Corba Style do kręgów google (1 los)

Co wchodzi w skład zestawu?
Żel Joanna Marcepanowe Ciasteczka 100ml
Krem do twarzy Oriflame Patchouli & Ylang Ylang 75ml
Cztery Pory Roku balsam brązujący (próbka 35ml)
Carmex balsam do ust (próbka)
Biały Jeleń żel do mycia twarzy oraz szampon do włosów (próbki 12ml)
Iwostin Sensitia Zero krem kojący (próbka 2ml)
Różne próbki Yves Rocher
Dodatkowo jeśli osoba, która wygra nie ma nic przeciwko odlewkom to zaproponuję próbkę (50ml) szamponu Freelimix, o którym pisałam tutaj lub Kolagenu do mycia włosów marki BingoSpa, którego recenzja wkrótce pojawi się na blogu.
Nagroda może nie jakaś bardzo imponująca, ale myślę, że w zestawie jest wiele kosmetyków wartych wypróbowania. Sama z większością z nich miałam do czynienia i szczególnie jestem zadowolona z kremu Iwostin (polecam do wrażliwej cery) czy balsamu brązującego. A kolagen BingoSpa to moje nowe odkrycie w pielęgnacji włosów :)
Rozdanie trwa od 16.03.2014 do 28.03.2014
Forma zgłoszenia :
1. Obserwuję jako :
2. Adres e-mail :
3. Baner konkursowy pod adresem :
4. Lubię jako :
5. Dodałam do kręgów jako :
Osoby niezainteresowane pomijają trzy ostatnie punkty :)
Nagrodę wysyłam do 3 dni po ogłoszeniu wyników (wyłącznie na terenie Polski).

Baner do udostępnienia :
Zapraszam do zabawy! :)

8 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako : Optymistyczna
    2. Adres e-mail : optymistycznedni@onet.pl
    3. Baner konkursowy pod adresem : http://optymistyczne-dni.blogspot.com
    4. Lubię jako (strona): Optymistyczne-dni

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako : nika88
    2. Adres e-mail : one-more-dress@wp.pl
    3. Baner konkursowy pod adresem : nie
    4. Lubię jako : Monika bloguje
    5. Dodałam do kręgów jako : Monika bloguje

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako : Pink Lipstick
    2. Adres e-mail : pinklipstickmua@gmail.com
    3. Baner konkursowy pod adresem : http://pinklipstickmua.blogspot.com/
    4. Lubię jako : Agata Ce
    5. Dodałam do kręgów jako : Pink lipstick

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako : Ewa viosna
    2. Adres e-mail : viosna@poczta.fm
    3. Baner konkursowy pod adresem : nie
    4. Lubię jako : Ewa Ł-T
    5. Dodałam do kręgów jako : Ewa viosna

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako : paula beauty woman
    2. Adres e-mail : paula.beauty.woman@gmail.com
    3. Baner konkursowy pod adresem : http://paulabeautygirl.blogspot.com/
    4. Lubię jako : Paulina Wewiórska
    5. Dodałam do kręgów jako : Paula Wewiórska

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Oberrwuję jako : Dorota Iron
    2. Adres e-mail : holy.smoke1990@gmail.com
    3. Dodałam do kręgów jako : Oblivion

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuję jako : ciornaofca
    2. Adres e-mail : monisia2056@wp.pl
    3. Baner konkursowy pod adresem : nie
    4. Lubię jako : ciornaofca.blogspot.com
    5. Dodałam do kręgów jako : Monika Ciornaofca

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako : Kamyczek
    2. Adres e-mail : kjakkamyczek@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...