niedziela, 2 marca 2014

Przedwiośnie? :)

 Czyżby to już koniec zimy był? Wybraliśmy się w niedzielę tydzień temu z narzeczonym do parku i przezornie postawiłam jeszcze na ciepły sweter, a tu się okazało, że jest mi za ciepło :) I choć wokół jeszcze szaro i ponuro to nazwałabym tę porę przedwiośniem. Mam nadzieję, że się nie pospieszyłam z chowaniem puchowych kurtek do szafy :)





Ponczo, spódniczka - Terranova / Torebka - allegro.pl / Kozaki - merg.pl / Zegarek - sammydress.com / Bransoletka - Fashion Hand

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą pogodę! :)
    W końcu cieplej, milej i przyjemniej :)
    Pozdrawiam, wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka :) jak jest cieplej to od razu mam lepszy humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, bardzo odpowiada mi takie przedwiośnie. Wlaśnie dziś kupiłam odpowiednio ciepłą kurtkę na marzec.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie jakoś chłodniej się robi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :) Ja już wczoraj w balerinach biegałam tak było ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :) Ja też już schowałam ciepłe kurtki na dno szafy,oby nie były już potrzebne :) Czy to Park chorzowski?? :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponczo jest świetne! Uratowało mnie już kilkakrotnie przed zmarznięciem;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...