wtorek, 18 marca 2014

Paski z góralskim akcentem :)

Wybrałam taki zestaw na wycieczkę do Muzeum Chleba, którą zorganizowaliśmy w ramach przedmiotu Turystyka Na Śląsku. Zupełnie przypadkowo wstrzeliłam się moją góralską chustą w temat tradycyjnych strojów, który poruszył właściciel muzeum ubolewając, że już nawet na Dożynki ludzie się przebierać nie chcą. Ja mimo, iż mieszkam na przedmieściach i jeszcze za czasów mojego dzieciństwa wszędzie naokoło były zwierzęta gospodarskie i każdy miał choć skrawek swojego ogródka, to wychowałam się już raczej w kulturze miejskiej więc jakoś się szczególnie nie dziwię matkom, że wolą by ich dzieci szły do Komunii w białych sukienkach niż w śląskich strojach. No ale cóż, jest jeszcze to stare pokolenie, które wspomina jak to kiedyś było fajnie, gdy ludzie chodzili w tradycyjnych strojach, choć większość życia mieszkają w bloku z wielkiej płyty :)
Wracając do zestawu... po raz drugi ostatnio czułam się fantastycznie w bluzeczce w paski choć tym razem zupełnie inaczej ją połączyłam. Nie wiem skąd mi się wzięły marynarskie (?) paski i folkowa chusta, tak jakoś :) Bardzo się fajnie czułam w tym zestawie. A wam jak się podoba?





Bluzka - Diverse
Jeansy - House
Kamizelka - Orsay
Torebka - Butik
Chusta - pożyczona od siostry :)
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Buty - sellyo.pl

11 komentarzy:

  1. Lubię takie chusty ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe takie połączenie :) jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię paski :) Ładna ta Twoja torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Haha brakuje mi wielkiego dekoltu tylko :D

      Usuń
  5. Zimą stworzyłam podobny zestaw, nie pamiętam, czy go pokazywałam.
    Mam taką samą chustkę, jak się ją dobrze ułoży to wzór jest pięknie wyeksponowany :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...