sobota, 8 marca 2014

Liebster Blog Award po raz kolejny :)

Co prawda przeważnie nie biorę udziału w zabawach i łańcuszkach blogowych, ale dla Moniki z www.luminescent-heart.blogspot.com postanowiłam zrobić wyjątek ;)
Zasady : Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała i zamieszczając link do jej bloga. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Chciałam zmienić na coś kojarzącego się z treścią bloga, ale nie chciałam słowa "fashion" bo nie tylko o modzie tu piszę. A na pewno nie o modzie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Wybrałam więc bardziej ogólne "style", a pierwszy człon od nazwiska jakie będę nosiła po ślubie ;) Taki przyszłościowy wymyk :)
2. Jaki kolor przeważa w Twojej garderobie? Czy jest on Twoim ulubionym?
Szary choć nie wiem dlaczego :)
3. Czym zajmujesz się na co dzień i jak spędzasz swój wolny czas?
Ostatnio cierpię na brak czasu. Codziennie mam zajęcia na uczelni, często do 20. Staram się zawsze znaleźć czas na ćwiczenia i pisanie pracy magisterskiej, a w wolnym czasie czytam i piszę książki. Zawsze towarzyszy mi muzyka. Oglądam filmy, ale tylko z K w weekendy :) Czasem oglądam zagraniczne videoblogi i seriale.
4. Czy udało Ci się spełnić jakieś swoje marzenie?
Na pewno podróż za ocean :) Poza tym moim marzeniem jest szczęśliwa rodzina i dom na przedmieściach co ma się wkrótce spełnić :)
5. Co byś zrobiła, gdyby jutra miało nie być?
Rzuciłabym wszystko, pojechałabym no narzeczonego i mocno go przytuliła :)
6. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Odtwarzacz muzyki (na baterię słoneczną xD), lakier do paznokci i książkę.
8. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?
Bez mojego K i herbaty :)
9. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Jestem wiecznie na diecie więc zawsze ciągnie mnie do czegoś niezdrowego ;) Lubię kuchnie włoską.
10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce, które kiedykolwiek odwiedziłaś?
Nowy Jork
11. Który blog jest Twoim ulubionym i mogłabyś czytać go/oglądać codziennie?
Mam kilka typów, które odwiedzam nawet jak nie ma nowych postów, ale chyba nie mam jednego ulubionego. Lubię dziewczyny naturalne, które oprócz pokazywania zdjęć też mądrze piszą :) Lubię zdjęcia codziennych zestawów, a nie przebieranie się specjalnie do zdjęcia.
Zawsze mam problem z wymyślaniem własnych pytań. Pewnie dlatego nie biorę udziału w takich "łańcuszkach" ;) Wymyśliłam coś takiego :
1. Co oznacza nazwa twojego bloga?
2. Co uważasz za swoje największe osiągnięcie w życiu?
3. Kawa czy herbata?
4. Spodnie czy spódnica?
5. Czego nie może zabraknąć w Twojej garderobie?
6. Gdybyś mogła spędzić tydzień w dowolnym miejscu na ziemi, gdzie byś pojechała?
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
8. Wolałabyś poznać przyszłość czy zmienić jedną rzecz z przeszłości?
9. Z jaką znaną osobą najchętniej umówiłabyś się na randkę?
10. Udało ci się kiedyś coś wygrać?
11. Jaka jest najdziwniejsza rzecz, którą nosisz w swojej torebce?

Nominuję :
Naturalnie nominuję niezobowiązująco ;) Kogoś wybrać trzeba było, a pewnie już nieraz to przerabiałyście ;) Jeśli ktoś kogo akurat nie wybrałam miałby ochotę to będzie mi miło jeśli odpowie u siebie na pytania :)

10 komentarzy:

  1. zapraszam na mojego blooga http://www.odlotowesamoloty.bloog.pl/ i zostawienia komentarza

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje nominacji i dziekuje za nominacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, w ostatnim czasie to moja druga, postaram się więc zebrać je razem i w najbliższym czasie odpowiedzieć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie bez herbaty i muzyki byłoby bez sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji,świetne odpowiedzi! ;-)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać
    marbelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tej podróży za ocean zazdroszczę bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tag:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/03/elegancko-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi. Ja też ostatnio cierpię na brak czasu ;/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brak czasu najgorsze :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...