czwartek, 13 marca 2014

Efekt Motyla

Wylicytowałam sobie taką oto "bluzeczkę z półkola" jak to było napisane w opisie :) Gdy przyszła, obie z moją mamą się w niej zakochałyśmy :) Niestety nie było widać tego, że jest półprzezroczysta więc muszę pod nią zakładać zawsze jakiś top. Trendy trendami, ale bielizny to ja pokazywać nie chcę :)
Czy ktoś zauważył, że obcięłam włosy? xD
Scięłam rozdwojone i suche końcówki i od razu włosy wyglądają na zdrowsze. Taką długość będę chciała zachować za pół roku, po ślubie. Póki co muszę jednak zapuścić nieco dłuższe by po zakręceniu loków do fryzury ślubnej nadal opierały mi się na ramionach :)





Bluzka - allegro.pl - 19,90zł
Spódniczka - Carry - 49,90zł
Buty - nn - 19,90zł
Torebka - Butik - 59zł
Bransoletka - C&A - 10zł
Zegarek - blink-bizuteria.pl - 34zł
Naszyjnik - wygrana w konkursie
Razem ok 192zł

15 komentarzy:

  1. Całość prezentuje się dobrze, ładna ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna bluzeczka i fryzura. Zyskałaś dzięki temu lżejszy look, podoba mi się ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzką świetna, ale i obcasy super!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta bluzka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bluzeczka! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się takie bluzki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż ciężko uwierzyć, że nosisz XL :) Buty i zegarek najbardziej mnie urzekły! I super, że taka stylizacja za takie małe pieniądze :)



    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> zachęcam do obserwowania i zaglądania częściej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwie się,że zakochałaś się w tej koszuli. Jest bardzo oryginalna i piękna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...