piątek, 14 marca 2014

Ciepło, cieplej, wiosna :)

Dziś stylizacja zwyczajna, luźna, w tygodniu, na uczelnię :)
Uparłam się na kolorowe spodnie, które może nie są dla mojej figury najlepsze, ale zwyczajnie mi się podobają :) Mają fjany ciepły odcień fioletu, którego zdjęcia niestety nie uchwyciły. Ogólnie nie wiem co się stało, chyba za dużo szczegółów w tle i jestem niewyraźna ;) 
Ważne, że do zestawu dobrałam ulubioną marmurkową koszulę i mój ulubiony kapelusz :)






Koszula - Tally Weijl
Kurtka - F&F
Jeansy - vinted.pl
Buty - sellyo.pl
Torebka - allegro.pl
Kapelusz - Terranova
Zegarek - blink-bizuteria.pl

17 komentarzy:

  1. jak ja bym brała kurtkę skórzaną ech...
    ale ciagle chodzę w zimowej garderobie. jedyne co zmieniłam to botki z kozaków. z czapki zrezygnuję jak będzie +15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeżdżę autem i mam zajęcia na popołudnie jak juz jest ciepło. Jedyny plus :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się kurteczka i ta koszula wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepotrzebnie boisz się kolorowych spodni. W tych wyglądasz świetnie.
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są te spodnie, chociaż z początku w ogóle nie widziałam w nich fioletu :) Noś kolorowe jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam - maja fajny ciepły kolor ale nigdy nie umiem go ująć na zdjęciu :(

      Usuń
  5. Fajnie wyglądasz. ;) Muszę się zaopatrzyć w czarną skórkę na wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  6. na uczelnie w sam raz, bo przede wszystkim wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci pięknie w tym kapeluszu! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! Naprawdę - meeega mi się podoba! :) Sama mam fioletowe spodnie (tylko trochę jaśniejsze, w żywszym odcieniu i teraz wiem, że super będą wyglądały w połączeniu z czernią i szarościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też sa w ładnym żywym odcieniu :):) Nie umiem tego ująć na zdjęciu normalnym aparatem :(

      Usuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie :) zestaw jest genialny :) Kapelusz bardzo do Ciebie pasuje :)

    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...