wtorek, 11 marca 2014

Bo ja lubię paski...

... choć może nie są dla mnie najkorzystniejsze :) Ale na taką białą bluzeczkę w paski miałam ochotę już dawno. Miałam pomysł właśnie by połączyć ją z brązem (ewentualnie granatem). Znalazłam idealną w Diverse. Na facebooku przeczytałam, że w weekend jest dodatkowa przecena -30% na niektóre artykuły i dzięki temu zapłaciłam za bluzkę 21,44zł :)
Do tego brązowe kozaki, które znów bardzo rzadko nosiłam choć zima przecież była ciepła i bez śniegu. Postanowiłam je więc wykorzystać pod sam koniec, zanim przerzucę się na stałe na botki :) Do butów naturalnie torebka, która właściwie stanowi u mnie integralny ich dodatek :) Bardzo ją lubię bo ma inny krój niż wszystkie moje torebki i jest wygodna.


 




Bluzka - Diverse
Kurtka - Stradivarius
Spodnie - C&A
Torebka - kupiona w USA
Kozaki - fleq.pl
Bransoletka - allegro.pl

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie. Kurtka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest genialna:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, widać że waga ci spada. Torebka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zauważyłam, że waga Ci spada, świetnie wyglądasz!

      Usuń
  4. Wyglądasz ślicznie :)
    Piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie zestawiona stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię paski, super buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ;) ! u mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wszystko wygląda :)
    kozaki super :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...