wtorek, 25 lutego 2014

Wyglądasz Bosco!

Dziś żadnych nowości. Kurtka to moja ulubiona część garderoby ostatnio. Do tego botki, które mam już 1,5 roku i nadal są w dobrej formie :) A do tego nawet wygodne jak na tę wysokość. Jedyną nowością jest bransoletka, którą dostałam od firmy Bosco Design. Zarzekałam się, że nie będę jej nosić bo czaszki już dawno nie są w moim stylu, ale jakoś tak t-shirt i ramoneska skojarzyły mi się z luźnym stylem zbuntowanej nastolatki. Którą nigdy nie byłam, naturalnie :)





T-shirt - Cropp
Kurtka - Stradivarius
Jeansy - House
Botki - allegro.pl
Torba - allegro.pl
Bransoletka - Missiu (Bosco Design)

15 komentarzy:

  1. Kurtka jest boska, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie bransoletka jest fajna i wcale nie trzeba mieć jakiegoś określonego stylu do niej :D. Jest uniwersalna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym dostała jakąś inną a nie w czaszki to pewnie bym częściej nosiła :)

      Usuń
  3. super stylizacja
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/mint-dressut.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak z jakością bransoletki? Zawsze wydawalo mi się, że bransoletki tego typu szybko się przecierają i w efekcie żadnej sobie nie kupiłam ;)

    _________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją tylko ten jeden raz więc nie wiem. Na pewno sama bym sobie takiej koronkowej nie kupiła :)

      Usuń
  5. Nie dziwę się, że jest ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybym miała taką kurteczkę, też by była moją ulubioną kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torba ;)
    zapraszam do mnie http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu. W dodatku bardzo zeszczuplałaś, laska że hoho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurtka jest idealna dla ciebie. W tej stylizacji wyglądasz bardzo szczupło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna torba :) Idealnie pasuje do zegarka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...