sobota, 15 lutego 2014

Winter date

Wczorajszy wieczór spędziliśmy bardzo miło. Nie mam nic przeciwko Walentynkom choć obchodziliśmy je dopiero drugi raz. Tak jak w zeszłym roku posiedzieliśmy sobie w domu na kanapie i nawet pokusiłam się na słodycze :) Dzień wcześniej upiekłam babeczki w moich nowych foremkach, a że z serduszek zrobiły się głowy misiów to resztę ciasta upiekłam w zwykłych foremkach. Te najładniejsze rozdzieliłam w pracy :) Wszyscy byli zachwyceni.
Tak jak wspominałam nie wychodziliśmy nigdzie z narzeczonym bo Walentynki to my mamy cały rok i często robimy sobie miłe wypady gdzieś na spacer czy do kina. W ten dzień zaś wolę unikać tłumów w centrach handlowych i restauracjach :) Postanowiłam się jednak mimo wszystko odświętnie ubrać i do koszuli, którą miałam w pracy dobrałam czerwoną spódniczkę w kratkę. Wyszło elegancko i skromnie. Mi się podoba :)




Koszula - Carry
Spódniczka - shoplaperla.pl
Kozaki - Kari
Torba - allegro.pl
Bransoletka - Charms
  Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
Nie robiliśmy sobie prezentów, ale K mnie zaskoczył i podarował mi czerwoną różę :)

9 komentarzy:

  1. Piękna koszula uwielbiam takie białe koszule są bardzo uniwersalne można je założyć do wszystkiego do jeansów do spódnicy tak jak zrobiłaś to Ty i wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez uważam że jak się kogoś kocha to walentynki ma się cały rok :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się bardzo podoba :) śliczna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz szalenie dziewczęco. I te włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...