poniedziałek, 10 lutego 2014

Trochę jasnych kolorów...

Wcielam w życie postanowienie by nosić więcej jasnych kolorów. W dodatku tegoroczna zima właściwie sprawia, że noszenie kozaków jest bezzasadne więc postawiłam na botki, które kupiłam niedawno. Myślałam, że będą fajne ze względu na dosyć wysoką i szeroką cholewkę, w której mieszczą się nogawki spodni jednak przez to skróciły mi się optycznie nogi. Wyjęłam więc nogawki trochę zakrywając piękne botki, ale za to wyglądam w miarę proporcjonalnie. Niestety odkąd zaczęłam ćwiczyć z Mel B i straciłam kilka centymetrów w pasie moje biodra wydają się jeszcze większe. Nie wiem już co mam z tym zrobić. Chyba po tym miesięcznym wyzwaniu zostanę przy ćwiczeniach na uda i będę robić trzy serie.






Sweter - ModoMania
Jeansy - CA
Komin - Atmosphere
Botki - H&M
Torba - allegro.pl
Bransoletka - by Dziubeka
Zegarek - Gino Rossi

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz! Jedna z lepszych stylizacji. Śliczny sweterek, ładnie kontrastuje ze spodniami. Dodatki fajnie się komponują z całością.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz i nie wiem czego chcesz od swoich bioder bo ja tu nie widzę żeby były jakoś szczególnie szerokie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post ;))


    Zapraszam do mnie na post walentynkowy ;)
    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/02/40.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyglądasz, botki są piękne i maja śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest ten sweterek :) Noś go często :)
    U mnie takie błoto,że jasne botki zaraz by zmieniły kolor....

    OdpowiedzUsuń
  6. botki ładne ale według mnie do spódnicy / sukienki albo obcisłych spodni na całej długości, bo jak je zakryłaś to już straciły swój urok :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty ;) Tylko mnie by było szkoda je wybrudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooo daj mi ten sweter! I bransoletkę! I buty! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiosennie się robi:) Bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty bardzo mi się podobają,bransoletka również jest urocza :))
    Buziole

    biszkopcik.86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zainwestuj w jakis porzadny aparat, bo te zdjecia sa ponizej poziomu krytyki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny zestawik i po raz kolejny śliczne połączenie bieli z czerwienia ;)
    Jeżeli chodzi o nóżki u mnie zadziałały ćwiczenia na " szczupłe nogi " z tablicy ewy chodakowskiej jest ich jeżeli się nie mylę łącznie 7 , dają w kość a po tygodniu widać efekty ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...