piątek, 21 lutego 2014

Taki zwykły szaro czarny zestaw :)

Ostatnio tę kurtkę noszę bardzo często. Na sweter, zamiast swetra, jak się da :) Lubię jej miękki dżins i krój ramoneski :) Tym razem postawiłam na luźny styl i tylko dwa kolory. Spontanicznie postanowiłyśmy się spotkać z Klaudią bo dawno nie rozmawiałyśmy w cztery oczy. Szybko się ubrałam, cyknęłam kilka zdjęć i poleciałam na autobus :) To już nie te czasy, gdy Klaudia mieszkała za płotem. Skończyło się umawianie "za pięć minut na polach". Moja kiedyś najlepsza przyjaciółka mieszka teraz w centrum Katowic, a ja panicznie boje się jeździć po mieście, w którym są tramwaje. Zresztą w centrum miasta nie ma szans znaleźć miejsce parkingowe między 8 a 17. Jadę więc autobusem, a potem wspomnianym już tramwajem (gdy jestem w środku nie mam nic przeciwko nim xD) i z pięciu minut robi się czterdzieści pięć. Tak to już jest, za niedługo ja też się wyprowadzę do męża i będzie jeszcze trudniej się spotkać. To się chyba nazywa dorosłość ;)





Sweter - allegro.pl
Kurtka - Stradivarius
Jeansy - C&A
Kozaki - merg.pl
Torba - allegro.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Komin - nn

9 komentarzy:

  1. No ta kurteczka to ci się udała :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zestawy najbardziej mi się podobają! Kurteczka świetny zakup, uniwersalna i do tego świetnie Ci pasuje!:)
    Pozdrawiam:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów powiem, że ta kurteczka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz:) Super kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kurteczka :) Marmurek bardzo na czasie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...