niedziela, 16 lutego 2014

Rzut oka na garderobę... Cherry Healey

Cherry Healey to przesympatyczna brytyjska dziennikarka, którą poznałam dzięki programowi "7 kobiet" i dzięki której (i serialowy "Sherlock") przekonałam się do brytyjskiego akcentu :)
Cherry jest taką "swojską" dziewczyną, która nie robi z siebie gwiazdy i szczerze przyznaje się do swoich kompleksów. Ma tak samo jak ja obsesję dotyczącą swojego ciała i ważenia się :D :D


Cherry prowadząc programy o kobietach pokazuje też swoje codzienne życie.
Jednym z moich ulubionych odcinków jest "7 kobiet. Ciąża". Sceny momentami są szokujące :)
Lubię też odcinek o diecie a ostatnio też o ślubach :) 
Dziś chciałam jednak napisać o stylu ubierania Cherry, który przykuł od razu moją uwagę. Jest swobodny, luźny, czasem wygląda na spontaniczny. Podoba mi się jak łączy swobodne ubrania z eleganckimi dodatkami. Niestety w internecie niewiele można znaleźć fajnych jej zdjęć.












 Niedawno Cherry została po raz drugi mamą :) 


11 komentarzy:

  1. Nie znam twarzy, ale wygląda na pozytywnie szurniętą :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam też czasami porusza fajne tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ją!!! pamiętam ją jeszcze sprzed pierwszej ciąży. Bardzo naturalna i wrażliwa - często przeżywa problemy innych :) a styl ubierania ma typowo angielski. Luz, lekka niedoskonałość ale w całości interesujący i taki "dla każdego" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale jak zobaczyłam ją na tym pierwszym zdjęciu, to byłam pewna, że to Jaime King. Zresztą na części tych późniejszych, zwłaszcza siódmym, też jest do niej strasznie podobna;)

    No wiesz! Brytyjski akcent jest najlepszy XD

    Całuję!
    Elle

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też ją uwielbiam :) taka naturalna i sympatyczna :) no i ma fajny styl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ja <3

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jej programy, właśnie szczególnie ten o ślubach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz o niej słyszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kobieta! I chociaż nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, to się na pewną nią zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam jej, ale również podoba mi się jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl Cherry jest moim zdaniem bezbłędny. Poza tym jest śliczna i taka (właśnie) swojska. Bardzo lubię jej programy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...