poniedziałek, 24 lutego 2014

Recenzja : Żele pod prysznic Joanna

Czas na recenzję zestawu żeli pod prysznic, który dostałam od producenta na spotkaniu Vintedzianek, które odbyło się w styczniu w Katowicach.
W skład zestawu wchodziły trzy żele Joanna (każdy o pojemności 100ml) z limitowanej kolekcji.
Zaczęłam od szarlotki z lodami :) Miły zapach choć szarlotki to ja tam nie wyczułam. Żel pachnie jak budyń waniliowy. Lubię słodkie zapachy więc jak najbardziej mi odpowiada.
Jako, że ostatnio krążę pomiędzy dwoma domami to też mam dwa zestawy kosmetyków pielęgnacyjnych i u narzeczonego korzystam z żelu korzenne pierniczki. Coś wspaniałego. Zapach przypomina mi święta, jest idealny :)
Na sam koniec zostawiłem marcepanowe ciasteczka i... mam dobrą nowinę. Żel będzie w zestawie kosmetyków, które już wkrótce będziecie mogły wygrać w mini rozdaniu kosmetycznym na moim blogu. Co wy na to? :)

16 komentarzy:

  1. Miałam ten zestaw, jeszcze jeden żel mam w użyciu, wszystkie cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żele wyglądają apetycznie :D
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę dorwać ten zestaw jak jeszcze będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem gdzie go kupić. Na stronie producenta nie znalazłam :(

      Usuń
  4. Mniam,ale to muszą być cudowne zapachy :) Nie wiem dlaczego nie wyświetla mi się Twój blog w liście czytelniczej,a przecież od dawna obserwuję ;///

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam że jeden blog mi sie nie wyświetlał :( Tzn nowe posty sie nie wyświetlały

      Usuń
  5. Jestem na tak! Chociaż ta szarlotka z lodami jest tak apetyczna, że chciałabym ją zjeść...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Choć ja generalnie właśnie takie słodkie zapachy kupuję. Następną mam czekoladę z pomarańczą - pachnie jak galaretka z Mieszanki Krakowskiej :D

      Usuń
  6. Kocham wszystkie! :D
    Jeeej chętnie wezmę udział w rozdaniu! :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award - mam nadzieję, że zechcesz wziąć udział w zabawie. ;) Szczegóły na moim blogu: http://luminescent-heart.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award-ootd.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam, napisałam u ciebie komentarz :) Myślę nad swoimi pytaniami i wkrótce u siebie opublikuję :)

      Usuń
  7. korzenne pierniczki? Jejku, chyba bym z wanny nie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla samych zapachów chętnie bym przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłaś mnie do zakupu ;)
    Mam jednak pytanie czy żele dobrze się pienią ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dobrze się nimi myje :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...