sobota, 8 lutego 2014

Recenzja : Calcium pantothenicum

Natknęłam się na wzmiankę o tych tabletkach na blogu pewniej "włosomaniaczki". Twierdziła, że dzięki temu preparatowi włosy przestały jej wypadać i ogólnie poprawił się ich stan. I najlepsza wiadomość - opakowanie kosztuje około 7zł! Inne dziewczyny pisały w komentarzach, że owszem preparat działa. Wzmacnia włosy, ale... osłabia paznokcie. Podobno paznokcie zaczynają się łamać i rozdwajać.
Stwierdziłam, że zaryzykuję. Okazało się jednak iż dawkowanie tych tabletek to od 3 do 6 dobę co przy opakowaniu 50 sztuk starcza na bardzo krótko. Warto więc zaopatrzyć się od razu w dwa opakowania, gdyż... to działa! :)
Dziewczyny! Już po trzech tygodniach zauważyłam znaczącą poprawę. Znów wszystko wróciło do normy. A było już bardzo źle - włosy wypadały przy myciu, czesaniu, rano znajdowałam kilka na poduszce. Wystarczyło przejechać palcami po włosach by kilka z nich zostało w ręku. Miałam mnóstwo włosów na ubraniach i w pokoju na podłodze. 
Biorę Calcium Pantothenicum prawie dwa miesiące i mogę z czystym sumieniem je polecić. Mam nadzieję, że efekt będzie również po zakończeniu kuracji, którą przewiduję na trzy miesiące.

Moje dawkowanie to dwa razy dziennie po dwie tabletki co oznacza, że na miesiąc wystarczają około dwa opakowania za łączną kwotę 15zł. Myślę, że warto :)
A co do paznokci to nie odnotowałam żadnego negatywnego wpływu Calcium Panthotenicum na nie. Ani żadnych innych negatywnych skutków ubocznych. Podobno preparat działa na przyspieszenie porostu włosów, ale ja nie potrafię tego stwierdzić. Mi generalnie dosyć szybko rosną włosy.

7 komentarzy:

  1. No to trzeba by wypróbować ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemów z wypadaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo ! a ja tak sie męcze z tym wypadaniem włosów ;(

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też strasznie mi wypadają włosy i chętnie wypróbuję ten specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam! Stosowałam w zeszłym roku i na wiosnę wracam do tych tabletek! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...