niedziela, 2 lutego 2014

Nowości w szafie - styczeń 2014

Jakoś mnie wyprzedaże w tym miesiącu nie porwały :) Praktycznie do połowy stycznia nie miałabym co wpisać na poniższą listę :) Dopiero po urodzinach jakoś tak zaszalałam i za pieniądze, które dostałam zamówiłam sobie kilka rzeczy z allegro. Raz przejechałam się też do galerii, gdzie kupiłam dwie spódniczki, t-shirt i pierścionki. Ogólnie zakupy z tego miesiąca niczym się nie wyróżniają. Warte uwagi są ostatnie pozycje - zrobiłam zbiorowe zakupy u sprzedawcy ModoMania, u którego kupowałam już kilkakrotnie i zawsze byłam zadowolona :) Choć tym razem przeliczyłam się z marynarką - nadal mam szerokie biodra więc przedłużany krój nie jest dla mnie :(
1. Pikowana bluza Mosquito (99,99zł)
Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i akurat tego samego dnia ogłosili dzień darmowej dostawy. To był znak :)
2. Uniwersalny czarny sweterek ONLY (shoplaperla.pl 13,99zł z przesyłką)
Niby fajny, ale już chyba nic nie kupię w tym sklepie. Najpierw paczka przysłana w torebce z Biedronki (bez koperty), a teraz lekko rozciągnięty sweter cały w zwierzęcej sierści :/
3. Dżinsowa sukienka (allegro.pl 27zł)
Już kiedyś kupiłam sobie podobną, ale jakoś moja mama nie miała czasu by mi ją skrócić. A teraz wymagałabym już skrócenia, obcięcia rękawów i zwężenia więc musiałabym ją oddać do krawcowej i znów zapłaciłabym majątek. Tak więc znalazłam obie podobną i udało mi się ją tanio wylicytować :)
4. Różowy T-shirt (Sinsay 9,99zł)

5. Pierścionki 4w1 (Bershka 9,90zł)

6. Dwie sweterkowe spódniczki Terranova (12,90zł/szt)
Kupiłam już czarną podobną w Tesco, ale materiał się rozciąga, a luźna wygląda nieładnie. Tym razem więc wzięłam mniejszy rozmiar, a że cena fajna to i dokupiłam szarą. Zastanawiałam się jeszcze nad kremową :)
7. Perłowa bransoletka Uncaged (10zł)

8. Granatowy komin (prezent)

9. Koszula w prążki (allegro.pl 22zł z przesyłką)

10. Czarne jeansy (House 39,90zł)

11. Dżinsowa ramoneska Stradivarius (prezent urodzinowy)

12. Zamówienie ModoMania (allegro.pl 94zł z przesyłką)
- sweterek ecru

- szara bluza we wzory

- marynarka nude

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Najbardziej podoba mi sie dżinsowa ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza bluza najlepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtałka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w tym kitku i grzywce, bardzo Ci pasuje:)
    U ModoManii też kiedyś kupowałam i lubiłam ich rzeczy, mają ogromny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie ! Powodzenia w blogowaniu i dużo wytrwałości życzę
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nowości:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka fajna :)
    Teraz będą fajne koszule w Lidlu, chyba sobie jedną kupię, brakuje mi takiej w paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką samą prawie jak w Lidlu będą ale za 13zł :)

      Usuń
  8. 1. Bluza świetna ;) Ja mam na oku jedną długą tylko ze z zamkiem ;)
    2. Uniwersalne zawsze się przyda :)
    3. Super! :D Też chcę :D
    4. Ładny :D
    5. Hmmm ... więcej nie było ? :P Jakoś mi za dużo tego na raz :P ale ja tam inna jestem :P
    6. Chcę chcę chcę !!!!! :) Ooo skoro się zastanawiasz nad kremową to bierz a mi przy okazji weź szarą :D Bo ja w tym sklepie nic nie potrafię znaleźć a kasę ci oddam :P hihi :P
    7.ładna :)
    8. ode mnie :D
    9. ah te twoje koszule :P Dobra mnie już przeszła mania na koszule ufff :P
    10. :)
    11. Rewelacyjna :D
    12. Mnie się spodobała ta neidostepna różowa wersja tej szarej bluzy :P
    Marynarka jest nude ? Dla mnei wygląda musztardowo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to jeszcze więcej koszul potrzebuję skoro tę pracę dostałam ;) A co do spódniczek to polecam. Siostra kupiła sobie granatową i kremową i teraz sa po 9,90zł ale ja już w centrum nie bywam.
      A marynarka jest nude według nazwy aukcji i zdjęcia. Na żywo wyszła paskudna :P

      Usuń
  9. świetne zakupy :) pierścionki,katana i spódniczki są świetne :) Szkoda,że już mi nie po drodze do Terranova. sklep NADAL JEST W TYM SAMYM MIEJSCU??
    Pozdrawiam ciepło

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...