piątek, 28 lutego 2014

Nowości w szafie - luty 2014

W tym miesiącu jestem bardzo zadowolona z zakupów :) Choć większość rzeczy (np. biała koszula, czarna marynarka) to po prostu wymiana na mniejsze. Z dumą informuję, że teraz noszę już M/L gdy jeszcze kilka miesięcy temu musiałam szukać L/XL :) Niestety to dotyczy tylko góry bo spodnie nadal 42, ale spódniczka już czasem trafi się 40 :)
1. Czarna spódniczka Reserved (vinted.pl 34zł z przesyłką)

2. Botki H&M (vinted.pl 69zł z przesyłką)
 
3. Różowa koszula w prążki i chabrowa marynarka (vinted.pl 54zł z przesyłką)


4. Biała koszula (Carry 49,99zł)

5. Woskowana spódniczka (Carry 49,99zł)
6. Koszula w kratę (C&A 39,90zł)
Znowu jakoś nie udało mi się uchwycić jej prawdziwego koloru, zupełnie jak w stylizacji.
7. Beżowa torebka (LC WAIKIKI 26,90zł)

8. Beżowy płaszczyk Bershka (vinted.pl 72zł z przesyłką)
Trochę jaśniejszy niż wynikał ze zdjęcia. Szkoda, bo myślałam, że znalazłam swój ideał. Zostawię go sobie mimo to bo pasuje odcieniem do powyższych botków :)
9. Czarna marynarka (Takko Fashion 25,19zł)
Idealna do biura bo jest taka między stylem eleganckim, a swobodnym. Dzięki kuponom do wyprzedażowej ceny 35,99zł doliczono mi jeszcze rabat -30%
10. Naszyjnik z perełką (Takko Fashion 7,49zł)

11. Zestaw bransoletek Lipapi (16,50zł z przesyłką)
Już chciałam wam polecić tego sprzedawcę, gdy okazało się, że jednak jedna z bransoletek znacząco odbiega od tej na zdjęciu. Nadal walczę o to i chyba musze być ostrzejsza. Należy mi się przesłanie takiej bransoletki jak była na zdjęciu bo nigdzie nie było informacji, że czymś mogą się różnić.
O sytuacji pisałam na facebooku tutaj. Podobno czepiam się tylko o to, że dwa koraliki z białej miały być złote. To też, ale przede wszystkim serduszko to byle jaka zawieszka wycięta z metalu o grubości pół milimetra. A na zdjęciu była ładna gruba wypukła przypominająca te z Charms.

15 komentarzy:

  1. Fajne łupy, ten płaszczyk chyba najbardziej mi się podoba. Botki byłyby super, jakby były ciut ciemniejsze, chwilami za bardzo przypominają białe- a białe kozaczki źle mi się kojarzą.
    No i koszule świetne, tej kraciastej zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie. Naprawdę wyglądają na białe? ;(

      Usuń
  2. Bardzo poszukję ostatnio odpowiedniej białej koszuli, szczególnie z powodu że w tym roku obrona magisterska.
    Podoba mi się ta spódnica Reserved. Też mam swoje konto na vinted.
    Pierwszy raz widzę te bransoletki. Ja najwięcej mam z bydziubeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam bransoletki by Dziubeka ale dla mnie sa za drogie. Mam tylko dwie :)

      Usuń
  3. Świetna jest ta brązowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowności, marynarka, płaszcz, spódniczka i torebka super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała koszula i torebeczka- świetne rzeczy :)
    Śniłaś mi się, był Twój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :D
      Mi się mój ślub śni średnio raz w miesiącu i zawsze coś jest nie tak :P Albo tort za mały, albo pan młody z bluzie :D

      Usuń
    2. Po moim śnie zalecałabym Tobie czujność. Ktoś pomylił terminy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...