poniedziałek, 17 lutego 2014

No i w końcu skusiłam się na koszulę w kratę ;)

A upierałam się, że nie poddam się modzie na kratę. Ale, gdy zobaczyłam tę koszulę w przecenie za 39zł i okazało się, że idealnie leży... nie mogłam się oprzeć :) Co prawda nie jest tak ładnie taliowana jak koszule, które ostatnio kupiłam sobie do pracy, ale to jest w niej właśnie fajne : miękki materiał i luźny krój.
Niestety okazało się, że zdjęcia robione były trochę pod światło więc nie oddają jej prawdziwego koloru (najbliższy to ten na 3 zdjęciu). Jeśli macie gdzieś w pobliżu sklep C&A to polecam wybrać się na ostateczna wyprzedaż -70% i po spodnie po 19,90zł :)






Koszula, jeansy - C&A / Torba - allegro.pl / Kozaki - Kari / Zegarek - blink-bizuteria.pl / Bransoletka - Sinsay
Stylizacja: koszula w kratę

10 komentarzy:

  1. Świetna ta koszula, kolor idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam krate, niezaleznie czy jest akurat w modzie czy nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten outfit. Jeden z najlepszych według mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie Ci w koszuli:)
    piękny zegarek *,*

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...