wtorek, 4 lutego 2014

Like an Angel...

W końcu zdecydowałam się na trochę jaśniejsze kolory. Biały sweterek, biały śnieg w tle. Jak aniołek :) A tak na prawdę nie biały tylko ivory - moja ulubiona nazwa odkąd przymierzyłam 16 sukni ślubnych :)
Sweterek kupiłam na allegro. Spodobał mi się kolor i wszyty złoty łańcuszek. Koszulę pod kolor pożyczyła mi mama :) Jakoś po całym tygodniu w biurze nadal nie zbrzydły mi się koszule :) Do tego złote dodatki, w tym lakier do paznokci, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)
Zdjęcia niestety słabej jakości. Strasznie denerwuje mnie automatyczne pogarszanie jakości zdjęć przez blogspot :(






Sweterek - allegro.pl
Jeansy - House
Koszula - z szafy mamy :)
Torba - pamiątka z USA
Kozaki - fleq.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Pierścionki - Bershka
Komin - nn

12 komentarzy:

  1. pięknie ;)
    sweterek jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie gumki do włosów!
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny sweter i pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek i te spodenki w kolorze haki - super kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna stylizacja, świetne dodatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Pierścionki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wszystko razem współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy sweterek :)
    Ja bym zmarzła bez kurtki, aż mi zimno się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak tylko na chwilkę ;) U nas od weekendu temperatura na plusie wiec nie było źle ;)

      Usuń

  9. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...