środa, 19 lutego 2014

I'm gonna rock your world, baby! :)

Dziś zestaw na przekór koszulom i marynarkom. Skończyłam wczoraj wcześniej pracę (mam w tym tygodniu pierwszy dyżur w sobotę więc przysługują mi 4 godziny do "wybrania" w tygodniu) i poszliśmy z narzeczonym do kina :) Muszę przyznać, że ostatnio przeżywamy fajny okres w związku. Bardziej stresujące sprawy weselne już załatwione więc nie ma się czym przejmować :) Spędzamy miło każdą wolną chwilę i zawsze wymyślamy coś by się nie nudzić. Choć nudzenie się też jest fajne, byle razem :)
Na wtorkowy popołudniowy wypad wybrałam zestaw "na luzie" choć wyjątkowo zdecydowałam się na obcasy ;) Do dopasowanej kurteczki dobrałam spodnie, które często nosiłam latem i jeszcze nigdy nie połączyłam z innymi butami niż baleriny ;) Są trochę za długie więc nie ułożyły się tak jakbym chciała, ale i tak jestem zadowolona z tego eksperymentu :) Do tego naturalnie była jeszcze kurtka zimowa, ale nigdy jej nie pokazuję bo też po co? Kurtka codziennie ta sama, a ważne to co jest w środku :)





Kurtka - Stradivarius
Spodnie - nn
T-shirt - Takko Fashion
Komin - Atmosphere
Botki - renee.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletki - Lokaah / Sinsay

13 komentarzy:

  1. świetne spodnie bardzo lubię takie:d

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały look bardzo w moim stylu, więc się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dłuższego czasu obserwuję tę ramoneskę w twoich stylizacjach, jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Upatrzyłam ją już w lipcu i namówiłam narzeczonego ze to byłby mój wymarzony prezent na urodziny :)

      Usuń
  4. Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail/ Zapraszam do kontaktu na: kontakt@blog-media.pl Chciałabym przedstawić informacje na temat możliwości współpracy reklamowej
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie genialne;widziałam wcześniejsze stylizacje w nich ;-);ale masz rację obecna pora roku i pogoda nie sprzyja im;ale na szczęście wiosna już na progiem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, na luzie ale modnie :) Genialna kurteczka, mam bardzo podobne spodnie (w takim 'kolorze') :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie portki ;) Świetnie się prezentują!
    Może masz ochotę wziąć udział w konkursie? Do wygrania dowolna rzecz z całego asortymentu sklepu! Zapraszam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fantastycznie :) Ten zestaw bardzo do ciebie pasuje :) Zdecydowanie urzekły mnie dodatki :)

    Jesli znajdziesz wolną chwilię to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że dobrze się w tym czułaś. Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie rewelacyjnie do Ciebie pasują :) Ja niestety źle się czuje i źle wyglądam w takim kroju :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...