czwartek, 13 lutego 2014

Beżowe botki w nowej odsłonie :)

Zima tylko nas postraszyła i dziś już świeci ładnie słoneczko, a po śniegu nie ma śladu. Skończyłam dziś pracę wcześniej i wybrałam się do sklepu, gdyż potrzebowałam kilku rzeczy do walentynkowych wypieków :) Co prawda nie obchodzimy tego święta, ale jest to jakiś pretekst by użyć foremek na babeczki w kształcie serduszek :)
Zgodnie z waszą radą wykorzystałam nowe beżowe botki tym razem do spódniczki. Zresztą to była moja pierwsza myśl po ich zakupie, ale jakoś ostatnio stchórzyłam ;) Bałam się połączenia z czarnymi rajstopami (a tylko takie nosze zimą), ale chyba tym razem uratowałam to długością spódniczki :)
Niestety nie miałam krótszego pasującego sweterka i dopiero teraz widzę, że z tym trzeba będzie się pożegnać. Długo mi służył, ale muszę go wymienić na rozmiar M lub nosić tylko rozpięty ;)


 


Sweter - H&M
Spódniczka - Reserved
Botki - H&M
Torba - allegro.pl
Szal - prezent
Koszula - Terranova
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletka - by Dziubeka

14 komentarzy:

  1. rewelacyjne są te botki:) Pochwal się babeczkami jak już będą gotowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz kochana. Buty są cudne:) Mam taką samą torbę, tylko czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no teraz o wiele lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! botki są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś czarne rajstopy i jasne buty do mnie nie przemawiają - ale co ja się tam znam na modzie :) Pochwal się potem ciastem koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie czarne rajstopy i jasne botki - super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te buty,byłyby idealne do trencza :))
    Ślicznie wyglądasz :)
    Ja dziś leżakuję z gorączką :///

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja, świetne buty i torebka:) ciekawy blog obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...