piątek, 10 stycznia 2014

Too much Blair? a.k.a. Christmas in Scotland

Dziś przedstawiam zestaw, który był pierwszym moim pomysłem na drugi dzień Świąt (stylizację pokazywałam tutaj) jednak zakolanówki nie zdążyły dojść, a poza tym u cioci w mieszkaniu jest przeważnie ciepło więc ponczo nie zdałoby egzaminu :) Tę wersję ubrałam więc na początku roku, gdy wybraliśmy się z narzeczonym na spacer by spalić trochę sylwestrowych kalorii :)
Moja siostra powiedziała, że bardzo jej się podoba i jest w stylu Blair :) A ja przyznałam, że taki był cel :) Taka trochę uczennica :)








Ponczo - Terranova
Bluzka - Takko Fashion
Spódnica - shoplaperla.pl
Torba - allegro.pl
Kozaki - Kari
Kolanówki - lavivo.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

16 komentarzy:

  1. rzeczywiście uczennica :) wyglądasz jak dziewczyna z liceum gdzie obowiązują mundurki, oczywiście w pozytywnym znaczeniu :)
    ładnie ci w takim stylu ubierania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no chyba nie ma aż takich ładnych mundurków? :)

      Usuń
  2. No to ci się udało jak uczennica wyglądać :D Ale fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :)
    Obserwuję

    Może chciałabyś zobaczyć i zaobserwować mój blog :)?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawienie, urocza spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw, taki grzeczny :)
    Jedynie jakoś torebka mi nie pasuje, może gdyby była cała w czerni?

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie !
    spódnica śliczna - bardzo fajnie wygląda z tym ponczo

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka jest śliczna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica w kratę cudowna. Bardzo fajna stylizacja, pasuje Tobie taki styl, uroczo wyglądasz.
    Pozdrawiam.
    http://mania1269.blogspot.com/
    Zapraszam do polubienia, ja już Twój polubiłam:
    https://www.facebook.com/maniamariola?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak.. bardzo Blair :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...