czwartek, 2 stycznia 2014

This dress is amazing, isn't it? :)

Od tego roku daję sobie spokój z numerkami ;) Więc po prostu dziś stylizacja, wyjątkowa bo sylwestrowa. Dostałam tę sukienkę od narzeczonego na Święta. Co prawda musiałam mu pokazać dokładnie którą chcę więc dał mi ją już wcześniej bo i tak nie byłoby niespodzianki.
Sukienka ma świetny luźny, krój. Nie powinna się opierać na biodrach, ale co tam :) Czułam się w niej swobodnie mimo tego, że jest taka krótka. Tylko zimą decyduję się na sukienki przed kolano bo tylko wtedy mogę ubrać czarne kryjące rajstopy :)
Bardzo lubię pepitkę. Swoją pierwszą bluzkę z tym wzorem kupiłam jakieś pięć lat temu i nadal ją mam choć jej nie noszę. Właściwie to nie podoba mi się, że jest teraz modna bo nie lubię nosić tego co wszyscy :P






Sukienka - prezent
Buty - Level F
Zegarek - blink-bizuteria.pl
Bransoletka - allegro.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl 
Sylwestra spędziliśmy ze znajomymi u mojego narzeczonego w domu. Było fajnie, spokojnie. Posiedzieliśmy, po północy wyszliśmy na chwilę na dwóch, ale padał deszcz co przeszkadzało w oglądaniu fajerwerków :(
Upiekłam ciasto i zrobiłam roladki i krokiety, a do picia przygotowałam poncz owocowy :)




14 komentarzy:

  1. Aniu koniecznie noś sukienki tej długości bo masz zgrabne nogi. A w tej sukience wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka genialna:)
    Zapraszam na niwy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja sylwestra spędziłam w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tak sukieneczka w pepitkę jest bardzo uniwersalna kochana, jeszcze nie jedną imprezę w niej "obskoczysz" Super wyglądasz
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna, jednak dla mnie za krótka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pasuję Ci ta sukienka i śliczne dodatki:) pozdrawiam kochana!:*))

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde super wygladasz:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana:) Bardzo, bardzo miło było Cię poznać na spotkaniu vinted :)
    Oby więcej takich spotkań, a wyglądasz w tej sukience rewelacyjnie!

    Pozdrawiam,
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...