piątek, 31 stycznia 2014

Recenzja : Biały Jeleń Balsam do ciała + Emulsja do mycia twarzy

Dziś przychodzę do was z recenzją kosmetyków firmy Biały Jeleń, które dostaliśmy w prezencie na spotkaniu Vintedzianek, o którym pisałam tutaj.

Hipoalergiczny balsam do ciała Biały Jeleń
Każda z nas na spotkaniu dostała pełnowymiarowy produkt, którego używam od tego czasu praktycznie codziennie i końca nie widać co oznacza, że jest bardzo wydajny. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Ma dosyć specyficzny zapach przez co po pierwszym użyciu ciągle go czułam. Teraz już się przyzwyczaiłam. Balsam bardzo fajnie nawilża skórę i jest delikatny. Polecam
Ocena : 8/10
Specjalistyczna emulsja do mycia twarzy Biały Jeleń

Byłam bardzo zadowolona z faktu, iż to właśnie emulsja do twarzy znalazła się w mojej kosmetycznej paczuszce. Emulsja jest bardzo łagodna. Konsystencją i efektem po umyciu kojarzy mi się trochę z Fisiogelem jednak w przeciwieństwie do niego nie zatyka tak porów. Tamtego żelu używałam tylko po zabiegach typu mikrodermabrazja czy peeling kwasami by załagodzić podrażnienia bo na dłuższą metę się nie sprawdzał. Emulsji Biały Jeleń mogę zaś używać codziennie rano do delikatnego oczyszczenia twarzy i przygotowania jej pod makijaż. Polecam dziewczynom z wrażliwą cerą.
Ocena : 9/10

www.bialyjelen.pl

14 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej emulsji do twarzy. Będę musiała sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Bardzo delikatny produkt. Myślę że dobry do kazdego rodzaju cery bo nie podrażnia i nie wysusza :)

      Usuń
  2. Produkty z Białego Jelenia bardzo sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze wybrać się do centrum handlowego i odwiedzić stoisko tej firmy. Zobaczę co jeszcze mają w swojej gamie kosmetyków :)

      Usuń
  3. Żel do mycia ciała z Białego Jelenia uratował mi skórę po płynach do kąpieli o różnych zapachach, które strasznie ją podrażniły i byłam cała w swędzące kropki... Kupiłam go żeby nie podrażniać skóry i kilka dni później krosty zniknęły, teraz cały czas go używam żeby sobie nie zaszkodzić :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że też kupię sobie jeszcze żel do ciała i może krem do twarzy jeśli mają w ofercie :)

      Usuń
  4. Ostatnio kosmetyki Biały Jeleń stały się dosć modne, mają rewelacyjne ceny ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ich żel pod prysznic, bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad jego zakupem skoro ten do twarzy tak dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  6. kosmetyki Biały Jeleń są o łagodnym zapachu i przeznaczone dla osób z wrażliwą cerą, tak jak kiedyś używało się szarego mydła, bo te dzisiejsze mydła są napakowane chemicznymi zapachami i podrażniają skórę na twarzy .

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre te kosmetyki
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały jeleń kiedyś to było tylko mydło a dzisiaj proszę, jak rozrosła się gama ich produktów. Ciekawe artykuły. Będę musiała przetestować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...