środa, 8 stycznia 2014

Pierwsze spotkanie Vintedzianek w Katowicach (4 stycznia 2014)

4 stycznia w katowickim klubie Garage odbyło się spotkanie użytkowniczek portalu vinted.pl, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Organizatorkom udało się wszystko fajnie zgrać i nawet zachęcić do współpracy kilku sponsorów. Dziewczyny okazały się bardzo miłe i mam nadzieję, że to nie ostatnie takie spotkanie.
Początek był sztywny jak to na takich spotkaniach :) Zapamiętałam zaledwie trzy imiona :) Na szczęście każda dostała plakietkę z imieniem. Siedziałam obok świetnych dziewczyn, z którymi od razu znalazłyśmy wspólne tematy do rozmowy.
Na początek dostałyśmy do wypełnienia test wiedzy o portalu vinted.pl. Nie ukrywam, że moje wiadomości okazały się niewystarczające. Nie wiedziałam na przykład, że vinted ma swoje zagraniczne wersje (na przykład niemiecką) lub jak wiele osób polubiło portal na facebooku (ponad 600 tysięcy!). Problem pojawił się też w momencie, gdy trzeba było wymienić administratorki strony czy kategorie wpisów na blogu :)

Potem przyszedł czas na przyjemniejszą część - upominki. W międzyczasie wzięłyśmy udział w prelekcji dotyczącej brafittingu przygotowanej przez sklep Bielisja. Przekonałam się do tego by biustonosz pod suknię ślubną zakupić w profesjonalnym salonie i skorzystać przy tym z pomocy brafitterki. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności sklep Bielisja znajduje się niedaleko mojego domu :)


Ciekawym elementem spotkania była gra "Familiada" również dotycząca wiedzy o vinted.pl. Było dużo śmiechu przy odpowiedziach, a mi udało się zdobyć kilka punktów dla mojej drużyny. Wygrałyśmy, a każda z nas dostała torbę z logo vinted na pamiątkę :)


Pozostałe upominki :
Zestaw kosmetyków Biały Jeleń
Nie ukrywam, że z nich jestem najbardziej zadowolona. Szczególnie, że trafił mi się zestaw z emulsją do twarzy, a z moją wrażliwą cerą często muszę zmieniać kosmetyki do pielęgnacji (aczkolwiek nie wiem czy tylko ja spośród dziewczyn to zauważyłam, ale dostałyśmy kosmetyki z bardzo krótką datą ważności). Do tego były jeszcze próbki żelu do twarzy i szamponu.
www.bialyjelen.pl
Zestaw zapachowych żeli pod prysznic Joanna
Bardzo lubię tę firmę oraz słodkie zapachy żeli więc na pewno będę zadowolona :)
www.joanna.pl
Biżuteria firmy Bosco Design
W tym dwie bransoletki Missiu, które z tego co wiem są bardzo popularne choć akurat czaszki nie są w moim typie :)
www.bosco-design.com/pl/
Podkład mineralny firmy Anabelle Minerals
Na pewno wypróbuję. Mam nadzieję, że nie będzie za jasny do mojej cery
www.annabelleminerals.pl
Bransoletka firmy Otien

Próbki kolagenowego żelu do twarzy firmy Lagenko
Coś ciekawego. Do tej pory kolagen kojarzył mi się z kremami na zmarszczki :)
www.lagenko.pl
Kupon na darmową konsultację u dietetyka
www.projektpozytywka.pl
Chętnie się wybiorę za jakiś czas by sprawdzić czy nadal zatrzymuję tyle wody :)
Próbka kremu do twarzy firmy Embryolisse
Wylosowałam krem BB ale z tego typu produktów ufam tylko Etude House więc wymieniłam się. Recenzja kremu wkrótce, a szczegóły znajdziecie na www.embryolisse.pl .

Zniżki od sponsorów :
10% na zakupy na www.otien.com
15% na zakupy na www.sklep.hean.pl
15% na zakupy w sklepie Bielisja



Bardzo fajnie się bawiłam i mam nadzieję, że to nie ostatnie takie spotkanie. Jaka szkoda, że niewiele dziewczyn było z Katowic. Mimo wszystko jednak daleko do siebie mamy. A szkoda, bo z niektórymi miałam ochotę dłużej pogadać, a tu niespodziewanie spotkanie dobiegło końca :)

Kilka dziewczyn ze spotkania prowadzi również swoje blogi. Zapraszam was do :
Justyny - www.dastiina.blogspot.com
Kamili - www.brunetteblend.blogspot.com
Sabiny - www.saaavin.blogspot.com






A na koniec mój zestaw z tego dnia. Postawiłam na delikatną elegancję. Tak, znowu w spódnicy :) Zdjęcia niestety robione dopiero po powrocie do domu, bo przed wyjściem (przy dziennym świetle) zapomniałam ;)



Koszula - vinted.pl
Spódniczka - allegro.pl
Kozaki - Kari
Torebka - allegro.pl
Naszyjnik - wygrana w konkursie
Zegarek - Gino Rossi
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

23 komentarze:

  1. bardzo fajne spotkanie kochana i upominki oczywiście ;) tylko pozazdrościć :):):)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej zazdroszczę taki kobiecych spotkani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fotorelacja ze spotkania, jestem ciekawa recenzji kosmetycznych tych specyfików które dostałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze spotkania:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również miło wspominam to spotkanie i mam nadzieję ,że się jeszcze spotkamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze naprawdę fajnych upominków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe spotkanie, i fajne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodkanko, zazdroszcze i aż wejdę sprawdzić co to za strona! :D
    A czy mogłąbym cię prosić o klikniecie w jakiś link tu http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2014/01/sheinside.html będe wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. i czemu ja o tym nic nie wiedziałam ;D zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że fajnie spędziłaś czas :))
    Bardzo fafjny pomysł tego spotkania :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo sie cieszę, że naszyjniczek się przydaje :)
    ślicznie wyglądałaś! takie spotkania to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są takie spotkanie, elegancki zestaw, ja wybieram się w sobotę i nie wiem w co się ubrać:P
    cieszę się, że podoba Ci się u mnie, ja tez często do Ciebie zaglądam:)
    a obserwuję od dawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubrałam się elegancko bo widziałam wiele relacji ze spotkań blogerek - tam każda chce wyglądać jak najlepiej. Vintedzianki postawił jednak głównie na wygodę :)

      Usuń
  13. Musiało być fajnie na tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo świetne spotkanie, nie wiedziałam o nim ;) Jeśli było otwarte to szkoda, że się na nie nie wybrałam ;) Ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista byla ograniczona do 20 osób. Ja sie zalapalam z rezerwowej. Ciężko było znaleźć termin pasujacy wszystkim wiec wiele dziewczyn rezygnowalo. W koncu bylo nas 19 bo jedna tego samego dnia zrezygnowala. Szkoda bo bylo duzo dziewczyn chetnych ktore sie nie zalapaly.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Pewnie :-) ja juz od jakiegoś czasu obserwuję :-)

      Usuń
  16. Uwielbiam takie inicjatywy! zazdroszczę Wam tego spotkania :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Było świetnie:) Mam nadzieje na kolejna spotkanie już niedługo:)

    kama1992

    OdpowiedzUsuń
  18. MIŁO BYŁO CIĘ POZNAĆ- i świetnie wyglądałaś- pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...