środa, 29 stycznia 2014

Nowości kosmetyczne - styczeń 2014

Dziś napiszę trochę o nowych produktach, które kupiłam w ciągu ostatniego miesiąca. Nie wliczam w to darmowych prezentów, które otrzymaliśmy na spotkaniu, o którym pisałam tutaj.
- MaxFactor Creme Puff - mój ulubiony puder. Mam swój wypróbowany odcień i kupuję go już od dwóch lat :) Tym razem po raz pierwszy w nowej złotej odsłonie :)
- Revlon Pomadka - zamówiłam przy jednej przesyłce z powyższym pudrem. Chodziło mi o kolor coś pomiędzy różem, a nude i niby trafiłam, ale kolor nie jest intensywny. Nie trzyma się długo na ustach i jest mało widoczny. Mam lepsze pomadki chociażby z Oriflame :)
- NIVEA balsam pod prysznic - reklamowany jako idealne rozwiązanie. Według mnie nie nawilża tak jak balsam nałożony normalnie po kąpieli na suchą skórę. Strata czasu i pieniędzy :/
- Peeling na cellulitis Lirene - mój faworyt w tej kwestii. Przede wszystkim jest gruboziarnisty co bardzo mi odpowiada, gdyż przynajmniej mam takie psychiczne
- Peeling na cellulitis Eveline - bardzo nieudany zakup. Kupiłam poszukując zmiany lecz okazało się, że jednak sprawdzony pomarańczowy Lirene nie ma sobie równych i nie warto kupować czegoś innego dla kilku złotych oszczędności. Ten peeling okazał się bardzo gęsty, trudno go wycisnąć z tubki i źle się rozprowadza. Połowa ląduje pod prysznicem :/ W dodatku ziarenka są bardzo małe i kosmetyk bardziej nadaje się jako peeling do twarzy niż na uda.
- NIVEA Aqua Sensation - ryzykowny zakup, gdyż już raz "przejechałam się" już na kremie NIVEA z Biedronki :) Nie znałam jednak wcześniej serii Aqua Sensation i postanowiłam się skusić za te 14zł. Krem okazał się bardzo fajny i jeśli tylko komuś nie przeszkadza ogórkowy zapach aloesu to polecam :)
- Lakier Ladycode - kupiony w Biedronce. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z biedronkowych lakierów (czy to jest Bell czy Eveline czy coś innego). Kupiłam mamie na święta taki intensywnie różowy kolor i byłam zachwycona, gdy zobaczyłam jak świetnie kryje już przy pierwszej warstwie. Pozazdrościłam mamie i kupiłam dla siebie jasny róż :) Szukałam lakieru w tym odcieniu już od dawna, ale żaden nie krył tak dobrze jak ten. Polecam wszystkie lakiery z Biedronki - za 5-6zł można kupić naprawdę dobry produkt :)
- Peeling do twarzy L'Oreal - to dla mnie nowość, nie słyszałam o nim wcześniej. Chciałam wypróbować coś nowego i znalazłam ten w Rossmannie za ok 15zł. Na pewno podzielę się z wami recenzją wkrótce :)


11 komentarzy:

  1. ja z serii lakierów z biedronki mam juz czerwony i czekoladowyteraz planuje kupic mietowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lirene i Eveline lubię te peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam z Nivea pod prysznic uwielbiam:) Pisałam na jego temat posta w wakacje:) Balsamy z Eveline też są super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor tego lakieru ;) niedawno chcialam kupić ten krem pod prysznic z Nivea, ale ja jednak wolę zwyczajny balsam ;) i chyba dobrze zrobiłam, skoro u Ciebie też sie nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bardzo dobrze zrobiłaś. Nie wiem, może powinnam dłużej czekać ze spłukaniem go ale wtedy to nie jest żadna oszczędność czasu - tak samo mogę się wysuszyć i posmarować balsamem po kąpieli.

      Usuń
  5. a dla mnie jest idealny zwłaszcza podczas rannej kąpieli ;]
    co do pilingów fakt trudno go wycisnąć ale uwazam ze eveline sa o niebo lepsze od tych lirene zwłaszcza gdy stosuje sie całą serię slim extreme 3d w moim przypadku rewelacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling z Lirene bardzo lubię, to chyba mój ulubiony peeling ostatnimi czasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty Lirene i Eveline dominują w moich kosmetykach codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ten balsam śmieszył nie wiem gdzie ta oszczędność czasu, najpierw się umyj,potem nasmaruj i spłucz-zwykły balsam też trzeba nałożyć, a już nie przesadzajmy,że pół dnia się wchłania ;)
    Ładny kolor takiego lakieru, ale mi z Bella nie pasują. Wolę Astora i Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bardzo lubię ten peeling z Eveline. Wsmarowuję go rękawicą. Bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dokładnie ten lakier i uważam, że jest super. ładnie się nakłada, szybko schnie i długo się trzym

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...