środa, 22 stycznia 2014

My sweet pink birthday party :)

Dzisiaj zestaw z piątku czyli mojej imprezy urodzinowej. Postawiłam na pastelowy róż :)




T-shirt - Reserved
Spódniczka - Terranova
Narzutka - H&M
Baleriny - nn
Bransoletki - by Dziubeka/ Lokaah
Zegarek - Gino Rossi
Impreza się udała. Postanowiłam zrobić jedną dużą do starych znajomych i tych z uczelni. Łącznie było chyba 17 osób, ale jedni musieli wyjść wcześniej, a zaś inni dotarli dopiero po 22 więc przy stole ciągle był ruch :) Wszystkim smakowało ciasto i babeczki, które upiekłam. Mama pomogła mi zrobić zimną płytę. Szczególnie popularne były jak zwykle roladki z tortilli, ale też koreczki z szynki, sera i winogron. O dziwo wszystkim zasmakowała szynka w galarecie nadziewana chrzanem, która jest specjalnością mojej babci. Do tego była sałatka z ananasem i po raz pierwszy robiłam paszteciki z ciasta francuskiego do barszczu.
Myślę, że wszyscy się dobrze bawili. Udało mi się skomponować fajną playlistę i nikogo nie trzeba było zachęcać do tańczenia :) Szkoda, że nie mam fajnych zdjęć. Mój K kupił mi aparat, którym nie potrafi się obsługiwać :P Wszystkie zrobione przez niego zdjęcia są zamazane i do wykasowania. Na szczęście poprosiłam siostrę by nam kilka zdjęć zrobiła na pamiątkę :)


 Dostałam niesamowite prezenty. Wiele z nich sama podpowiedziałam lub zasugerowałam narzeczonemu by zasugerował, gdy ktoś go zapyta :) Ale i tak inwencja przyjaciół mnie zaskoczyła :)
 Od Joli i Klaudii dostałam książkę, o której im wspomniałam i skarbonkę na paliwo :)

 Od znajomych ze studiów dostałam formę na babeczki i pralinki oraz płytę Sylwii Grzeszczak. Ktoś musiał dzwonić do K w tej sprawie, coś czuję :)


 Od K dostałam kurtkę dżinsową, którą sama sobie wybrałam i perfumy, o których mu wspominałam kiedyś.

 Od Lilianny dostałam ręcznie robiony przepiśnik i magnesy, które sobie sama wybrałam :) A także świetną bransoletkę wraz z kolczykami i naszyjnikiem do kompletu, ozdobę na okno, bransoletkę z serduszkiem i granatowy zimowy komin :)






Najlepsza przyjaciółka mojego K kupiła mi matę do ćwiczeń, ciężarki oraz dziwaczny przyrząd do ćwiczeń mięśni. Zabawna z niej osoba :P
Mama podarowała mi przepiękną szkatułkę na biżuterię.
Siostra dała mi precyzyjną wagę kuchenną, która oprócz wagi pokazuje między innymi zawartość cukru i innych składników odżywczych.

Świetnie się bawiłam. Pierwszy raz w życiu miałam takie wypasione urodziny :)

14 komentarzy:

  1. Buuu a my na tańce się nie załapaliśmy :( Buuuu!
    A jak prezent ci się podoba to się cieszę :D Hi hi wianuszek robiłam w tym samym dniu w pracy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No impreza się rozkręciła. A ty już nie udawaj że tańczyć lubisz bo w Sylwestra to mi się cie nie udalo zmusic :P

      Usuń
  2. W takim razie wszystkiego najlepszego życzę :) Fajnie, że miałaś udane urodziny, a prezenty mi też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego, fajna impreza

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna narzutka i fajne prezenty :) a i bym zapomniała- Sto lat i spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego :)
    Udane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta skarbonka na paliwo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo ładnie wyglądałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądałaś, pasuje Ci różowy :) Bardzo ładna ta narzutka :) I super, że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jest ten sweterek, świetne prezenty ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze wszystkiego:
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/favorite-patterns.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...