środa, 15 stycznia 2014

My heart is... Reserved

Dziś zestaw poniedziałkowy. Niestety zdjęcia znów robione przy sztucznym świetle :(
Wybrałam taki zwyklak. Podstawą było połączenie granatu i brązu, które bardzo lubię :)





T-shirt - Reserved
Kardigan - Camaieu
Jeansy - C&A
Torba - pamiątka z USA
Kozaki - fleq.pl
Zegarek - blink-bizuteria.pl

Zestaw zwykły, wygodny na poniedziałkowy kiermasz w Domu Kultury w Chorzowie. Lilianna poprosiła mnie bym popilnowała jej skarbów, gdy ona będzie nadzorować występ swojej grupy przedszkolnej. Choć od dawna wiedziałam jakie cuda potrafi wyczarować, to jak zwykle byłam pod wrażeniem nowych pomysłów. Na sprzedaż wystawiła między innymi przepiśniki (czyli segregatory na przepisy kuchenne), kartki okolicznościowe, notesiki kuchenne, a nawet magnesy na lodówkę co mnie bardzo zaskoczyło. Dodatkowo Lilianna może wykonać każde praktycznie zamówienie na zaproszenia ślubne, imienne kartki urodzinowe, kartki na chrzciny czy albumy na zdjęcia. Prowadzi pod pseudonimem Paulette bloga Galeria Inspiracji. Można ją również obserwować na facebooku. Też chciałabym mieć taki talent i tyle cierpliwości do robienia tego wszystkiego ręcznie :)
Zgadnijcie kto będzie robił moje zaproszenia ślubne ;)












Na żywo są jeszcze piękniejsze :)

12 komentarzy:

  1. pięknie rzeczy :)
    Gratulacje talentu Liliany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyklaczki są najlepsze kochana, a Liliana ma zdecydowanie niesamowite zdolności :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te przepisniki, dziewczyna ma talent :)

    http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa, ale niespodzianka! :) Kochana jesteś !:* To ja poproszę o podesłanie zdjęć co mnie zrobiłaś o ile są warte uwagi ?:P HAHAHA
    P.S.Tą twoją koszulkę z sercem chętnie bym przygarnęła :P A mogłam ją wtedy kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche już na mnie za duża jest. Ale nie umiem się z nią rozstać :)
      A zdjęcia juz dawno miałąm wysłac i ciągle zapominam :D

      Usuń
  5. o jejku, jakież to piękne! Ja chcę taki przepiśnik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę na e-mail odesłać ci zdjęcia jakie mam gotowe jeśli faktycznie jesteś zainteresowana przepisnikiem:-)

      Usuń
  6. zegarem i bluzeczka super
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/pudrowa-rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zegarek dziękuje za odwiedziny :)
    Piękne kartki i zaproszenia :)
    Ładnie tu będę tu wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja,
    pozdrawiam sedecznie ;-)
    ps. wszystkiego najlepszego, bo chyba masz dziś 24 urodziny?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne drobiazgi, bardzo lubię przedmioty w takim klimacie, bardzo starannie wykonane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...