wtorek, 7 stycznia 2014

Manhattan stole my heart :)

Dziś taki mały kontrast do sukienkowo-świątecznego okresu na blogu :) Zestaw młodzieżowy, odkurzyłam stary sweter i bikery. A, gdy zobaczyłam ten t-shirt w sklepie to od razu wiedziałam, że byłby idealny dla mnie. Kupiłam jednak tamtego dnia już dużo innych rzeczy i chyba zabrakło mi funduszy :) Wróciłam się po niego niedawno i zostały same duże rozmiary. Kupiłam więc XL i jest nieco luźniejszy. Aczkolwiek po świątecznym obżarstwie nie tak jak powinien :)








T-shirt - New Look (20zł)
Sweter - C&A (28zł)
Jeansy - C&A (65zł)
Torba - allegro.pl (60zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (25zł)
Buty - allegro.pl (80zł)
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl



Nie mogłam się powstrzymać ;)

8 komentarzy:

  1. Super stylizacja ;)
    A zdjęcia pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten zegarek i T-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak luzacko :D Fajnie t-shirt rewelacja :D Jednak białe są najlepsze a z czarny elementem do wszystkiego i zawsze dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam białe t-shirty z nadrukiem :)

      Usuń
    2. Ja też :D

      Usuń
  4. t-shirt jest świetny, a zdjęć ze stanów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I fajny i tani ten t-shirt ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...