niedziela, 26 stycznia 2014

Love tag

Dziś stylizacja z kurteczką, którą już latem upatrzyłam sobie w Stradivariusie, ale była o wiele za droga. Dopiero, gdy narzeczony zapytał mnie co bym chciała na urodziny pokazałam mu ją bo przecenili ja na 89zł. Wolę nie mieć niespodzianki niż dostać coś niepotrzebnego :) Szaro czarną całość ożywiłam różowym t-shirtem, a do tego dodałam pozytywny naszyjnik z serduszkiem w stylu dog tag. Po polsku chyba na to się mówi nieśmiertelnik, prawda?
Stylizacja z zeszłej niedzieli kiedy to jeszcze temperatura była dodatnia :)









Kurtka - Stradivarius (prezent)
T-shirt - Sinsay (9,99zł)
Kozaki - merg.pl (75zł)
Torebka - allegro.pl (60zł)
Naszyjnik - House (9,99zł)
Komin - nn (20zł)
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Bransoletka - nn (prezent)
love tag

11 komentarzy:

  1. super kurteczka :)
    wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) I bardzo fajne kolory! Szary i pudrowy róż rewelacja ;) Widzę, że bransoletka przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam serduszka więc trafiłaś w dziesiątkę :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie ci w tej kurteczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany prezent :) Bardzo fajną kurtkę wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne dodatki, świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Super kurtka, kolor bluzki i dodatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest piękna, lubię takie jeansowe katanki :-) No i naszyjnik bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...