środa, 1 stycznia 2014

Grudzień - nowości w szafie


1. Fioletowe rurki (vinted.pl 28zł z przesyłką)

2. Miętowa bluzeczka Reserved (allegro.pl 21 zł z przesyłką)

3. Bordowa koszula (vinted.pl 20zł z przesyłką)

4. Polarowe spodnie od piżamy (F&F 35zł)

5. Torebeczka w serduszka (F&F 25zł)

6. Bordowa sukienka (F&F 38zł)
Okazała się faktycznie magiczna (tak jak pisze na metce). Świetnie wyszczupla brzuch i uda.
7. Szary komin - chiński market (20zł)

8. Bordowa bluzka Tommy Hilfiger (allegro.pl 32zł z przesyłką)

9. Beżowy sweterek Tomy Hilfiger (allegro.pl 45zł z przesyłką)

10. Brązowy sweterek waterfall F&F (allegro.pl 21zł)

11. Sweterek marynarski Vero Moda, bluza w koronkę i szary nietoperz (vinted.pl 55zł z przesyłką)



Trafiłam na fajną użytkowniczkę, u której zrobiłam zbiorowe zakupy, gdyż zaproponowała świetną cenę. Polecam wam ją -> klik
12. Czółenka na obcasie (Level F 59zł)

13. Spódniczka w kratkę (shoplaperla.pl 10,99zł z przesyłką)
Natrafiłam na tę stronę przypadkowo, wyczaiłam spódniczkę w kratkę za 3,99zł i nie zastanawiałam się długo. Od razu wiedziałam, że będę ją skracać. Moja mama jest bardzo zapracowana więc oddałam spódnicę do krawcowej. Myślałam, że nie weźmie więcej niż 20zł i z tego wszystkiego zapomniałam zapytać z góry ile to kosztuje. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy kilka dni później pani zaśpiewała mi 35zł! Myślałam, że się przewrócę. No i mam swoją kratkę, za 45,99zł =.='
14. Sukienka w pepitkę (prezent)
Narzeczony pytał mnie co chciałabym dostać, a ja znalazłam to... :)
15. Biały t-shirt z nadrukiem (New Look 20zł)
Urzekł mnie już kilka miesięcy temu, ale stwierdziłam, że nie jest mi potrzebny. Tak to już jednak ze mną jest, że jak czegoś nie kupię to potem chodzi to za mną :P Dopadłam więc ostatnią sztukę na wyprzedaży podczas przedświątecznych zakupów. Zrobiłam sama sobie prezent ;)
Wzięłam rozmiar XL bo tylko taki był i będę nosić jako oversize ;)
16. T-shirt z różowym nadrukiem (Reserved 19,99zł)

17. Naszyjnik (House 9,99zł)
Chciałam taki pod choinkę, ale siostra nie złapała aluzji ;) Kupiłam więc sobie sama :)
18. Bordowe buty (LC WAIKIKI 34,90zł)
Bardzo spodobały mi się te "ciżemki" :) Na wiosnę będą idealne :)
19. Różowa sukienka we wzory (Reserved 69,99zł)
Właściwie to mama ją kupiła i nie wiemy czy ona założy ją na moje wesele czy ja na wesele koleżanki kilka tygodni wcześniej :) No chyba, że znajdziemy coś innego jeszcze to zostanie dla mnie na poprawiny :) Nie jest taka jasna jak się wydaje :)
20. Chabrowy płaszczyk (F&F 71zł)
Wróciłam się po niego bo od dwóch lat mi się taki marzył :) Nieskromnie stwierdzę, że ładnie mi w tym kolorze :)
21. Chabrowa koszula (F&F 34zł)
Jest fajna luźna, a kolor taki jak płaszczyka czego na zdjęciu nie widać :)
22. Ciepła spódnica (F&F prezent)
Chciałam taką szarą, ale nigdzie nie było na tyle długiej. Tę znalazłam w Tesco i była przeceniona na 43zł. Narzeczony mnie na nią namówił i zasponsorował :) Taki dodatek do prezentu :)
23. Szara czapka (Orsay 20zł) 
Upatrzyłam ją już dawno, ale 39zł to dla mnie za dużo na czapkę. Na szczęście zima poczekała na przeceny i zasponsorowała nam ciepły grudzień :)
24. Szare zakolanówki (lavivo.pl 21zł z przesyłką)
Tak samo jak z naszyjnikiem - powiedziałam siostrze, że takie bym chciała, ale chyba jej się nie chciało szukać. Szkoda, bo w Biedronce za tę cenę dwie pary bym miała. Ale i tak jestem zadowolona :)

18 komentarzy:

  1. Istne szaleństwo w tym miesiacu :P Ale bardzo fajne rzeczy. Płaszczyk ma na prawdę rewelacyjny kolor i ładnie ci w nim ;) Sukienka boska :) Sama bym się na taką skusiła :P A ten niebieski sweterek z koronką to ja kupiłam podobny tylko jasno różowy i z długim rękawem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się:) Szaleństwo zakupów. Ale rozumiem Cię w 100%

    Pozdrawiam do siebie: http://bizuterland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafa chyba ci już pęka w szwach :))) Bardzo fajne zakupy i prezenty. Czekam zwłaszcza na post z sukienką w pipetkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie, będzie. Mam nadzieję że będę miała jeszcze kilka okazji by ją założyć :)

      Usuń
  4. Ojej ileż łupów :) Najbardziej podoba mi się sukienka na wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja cie! Dużo tego:).
    Najbardziej spodobały mi się sukienki: bordowa z ff, ta z reserved, no i pepitka.

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk faktycznie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. jej ile nowości
    pozazdrościc:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/light-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko piekne, tylko przy 19, zamiast 19 wpisalas 29 :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe pewnie szafa pęka w szwach :) powiem Ci szczerze, że ubranka z F&F to jak szyte na Ciebie ;) bo wyglądasz w nich cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. różowa sukienka we wzorki super ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. brązowy sweterek super!

    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ile tego :) ale bardzo udane nowości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ile tych nowości Ci się uzbierało :-) Wszystko mi się podoba, ale najbardziej mnie urzekły te spodnie od piżamy w grochy :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...