niedziela, 12 stycznia 2014

Groszki

Dziś kolejny post poświęcony moim ulubionym wzorom na ubraniach. Po panterce, serduszkach i pepitce przyszedł czas na groszki. Muszę przyznać, że swego czasu szalałam za wszystkim co w groszki. Było to mniej więcej wtedy, gdy poznałam swojego obecnego narzeczonego. On sam przyznaje, że sukienka, którą miałam wtedy na sobie przykuła jego uwagę ;)
Teraz nie noszę już tek często kropkowanych ubrań. Po pierwsze dlatego, że mimo wszystko wolę gładkie rzeczy bez żadnych nadruków, a po drugie staram się dodatkowo nie odmładzać. Nikt zapytany nie daje mi dwudziestu czterech lat. Najwyżej dziewiętnaście :)
Postawiłam sobie jednak nowe zadanie. Można nosić różowe sweterki, kokardki i groszki, a mimo wszystko nie wyglądać jak pięciolatka. Oto dowody : 


















8 komentarzy:

  1. Grochy są fajne i chyba wiecznie modne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Groszki są świetne ale niestety mają tendencję do pogrubiania dlatego trzeba z nimi uważać. Pamiętam czasy kiedy i mnie mimo 25 lat nie brali nawet za pełnoletnią :))) Wtedy mnie to złościło, a dziś mając 30 stkę na karku czasem chciałabym żeby tak znowu się zdarzyło :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam groszki-oczywiście nie w nadmiarze, tak uroczo kojarzą się z latami 50 ;)
    Mi każdy daje z 16 lat-taki darmowy lifting ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się groszki, ale nie mam ani jednej rzeczy z tym wzorem :) jestem pewna, że kiedyś coś kupię, ale jeszcze nie znalazłam ideału ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...