poniedziałek, 13 stycznia 2014

Chabrowy płaszczyk w roli głównej

Dziś zestaw z soboty kiedy to pojechałyśmy na poszukiwania sukni ślubnej. Z mojej miny chyba można wywnioskować jaki był efekt tych poszukiwań :P
Ubrałam coś co będzie się szybko ściągać czyli legginsy i sweter-sukienkę, który pokazywałam już w dwóch innych odsłonach tu i tu. Do tego mój nowy ulubiony płaszczyk. Uwielbiam ten kolor. Kilka lat temu namiętnie kupowałam chabrowe ubrania, potem mi się znudził trochę i wiele z nich sprzedałam. Teraz stwierdziłam, że wyjątkowo mi w nim do twarzy :) Do tego czerń i szarości.




Sweter - allegro.pl - 22zł
Legginsy - Lidl - 14zł
Kozaki - merg.pl - 75zł
Płaszcz - F&F - 71zł
Torebka - allegro.pl - 55zł
Komin - allegro.pl - 25zł
Razem 262zł
Stylizacja: Chabrowy płaszczyk w roli głównej

13 komentarzy:

  1. cudowny masz ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszczyk ;) Kolor idealny dla ciebie ;) I ta sukienka też rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chabrowy to zdecydowanie twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja czekam na wynik poszukiwań sukni :)
    A płaszczyk wyjątkowo uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne kolory- idealnie Tobie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała torba!!! Zakochałam się. Byłaby idealna do moich kozaków :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny płaszczyk, pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...