niedziela, 29 grudnia 2013

Ulubione stylizacje w 2013 roku

Wpadłam na pomysł by podsumować stylizacje z kończącego się roku 2013. Wybrałam po jednej ulubionej z każdego miesiąca. Nie są to może najlepsze stylizacje, ale po prostu w każdej jest coś co sprawiło, że w danym miesiącu mi osobiście podobała się najbardziej :)
Podoba mi się total black look rozjaśniony tylko szalikiem :)

Tę stylizację najwięcej z was komplementowało :) To było po pierwszym widocznym spadku wagi :)

Wybrałam ją ze względu na moją ulubioną pepitkową marynarkę :)

 Tym razem głównie chodzi o bluzeczkę z serduszkiem :)

  Najbardziej popularny w maju. Już nigdy nie udało mi się tak fajnie połączyć pastelowych kolorów :)

 Ten wybrałam ze względu na złote dodatki :)

 Może i wam nie przypadła do gustu ta sukienka, ale ja czuję się w niej fantastycznie :)

Moja ulubiona spódnica. Nosiłam ją przynajmniej raz w tygodniu w okresie letnim :) Pamiętam, że najbardziej spodobały wam się czerwone dodatki :)

 Fantastyczna miętowa spódnica pożyczona od siostry i ostatnia letnia sesja :)

Moje ulubione szarości :)

Szara narzutka to zdecydowanie mój hit tej jesieni :)

W końcu jakieś jasne kolorki, nawet zimą :)

Podsumowując jedna sesja odbyła się w wodzie...
... cztery w mieście



... trzy w polu :)


... trzy w Parku Kościuszki


 ... i jedna na zamku :)

Zauważcie, że według moich zdjęć prawie nie było zimy :) A latem chodziłam wyłącznie w spódnicach :) Ciekawie tak spojrzeć na to z perspektywy czasu... :)

14 komentarzy:

  1. Pięknie stylizacje ;)
    Każda ma swój urok, a ty wyglądasz bosko ;)

    zapraszam na rozdanie :)
    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/2013/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog zapraszam cie serdecznie na http://charmeecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udany rok kochana - nie mogę się zdecydować która jest najlepsza - Gratulacje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne ;)
    Obserwuję ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny przegląd, zycze w nowym roku kolejnych nowych stylizacji, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na taki przegląd :) W każdym miesiącu wygladalas bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stylizacje
    marzec ekstra

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie przeglądy. Sama planuję podobny zrobić po nowym roku.
    A z Twoich chyba styczniowa i lipcowa podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sierpień i lipiec to moje typy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba większość to moje faworytowe stylizacje :) A właściwie to wszystkie prócz jednej :D Każda z pokazanych ma w sobie to coś co przykuwa oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi sie podobaja maj, czerwiec i listopad i ta w żółtych trampeczkach na tym kolażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super są wszystkie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  13. większość pamiętam! jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...