środa, 18 grudnia 2013

Świąteczne inspiracje









Od kilku lat kompletuję zestaw ozdób świątecznych i co roku wyjmuję je na te kilka tygodni. Moje ulubione to świecznik-piernik, śnieżna kula Coca Coli i pluszowy aniołek, który w tym roku zawisł na mojej pamiątkowej tablicy :)




W tym roku z narzeczonym nie ubieramy choinki. Dostaliśmy od Iwony przyozdobioną gałązkę z jej ogrodu, a choinkowe lampki powiesimy gdzieś w oknie. To moje ostatnie Boże Narodzenie w domu gdzie mama dba o świąteczny wystrój. W przyszłym roku będę mogła poszaleć we własnym mieszkaniu :)
A tymczasem K po raz pierwszy przychodzi do mnie na Wigilię. Chciałaby by ten ostatni raz w rodzinnym domu był wyjątkowy. Szkoda, że nadal nie mam dla niego fajnego prezentu :(

4 komentarze:

  1. Piękne ozdoby ;)
    Ja kiedyś swoim domku będę szaleć z ozdobami ;)
    Teraz też nie jest źle ;) Ale zawsze mama coś zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze się te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...