wtorek, 31 grudnia 2013

Stylizacja 167 - fioletowa sukienka

Okres świąteczny to w tym roku dla mnie czas królowania sukienek. Tym razem wybrałam fioletową, o której wam kiedyś pisałam. Kupiłam ją na Andrzejki, ale okazało się, że jest o 10cm krótsza niż pisała dziewczyna na vinted.pl, która mi ją sprzedała. Narzeczony namówił mnie bym jednak ją ubrała i nie żałuję. Z czarnymi kryjącymi rajstopami wyglądałam całkiem znośnie :) Powtórzyłam więc ten zestaw na urodzinach Iwony dwa dni po Świętach. Nie przewidziałam jednak, że całe świąteczne jedzenie poszło mi w biodra. Nie czułam się w tym zestawie tak komfortowo jak miesiąc temu. Ale od nowego roku biorę się za odchudzanie z jeszcze większa determinacją :)





Sukienka - vinted.pl (20zł)
Buty - merg.pl (75zł)
Zegarek - Gino Rossi (prezent)
Szara bransoletka - by Dziubeka (39zł)
fioletowa sukienka

10 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba :D hihi śliczna ta sukienka... .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczna śliczna śliczna :D

      Usuń
    2. Ja się cieszę że ma nową wlaścicielkę :) Niech ci służy :)

      Usuń
  2. Świetna sukienka:) Wyglądasz super.A jakie ładne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie wyglądasz genialnie!! :) jakby była dłuższa to by Ci tak nóg nie podkreślała :) zdecydowanie jestem na tak ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta ale świetna sukienka. Bardzo korzystnie w niej wyglądasz:)
    Pozdrawiam i życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie. pozdrawiam i w nowym roku życzę dalszych sukcesów w osiągnieciu idealnej wagi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, nie wiem czemu masz jakieś wątpliwości :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka:)
    fajny blog:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...