piątek, 27 grudnia 2013

Stylizacja 166 - Christmas outfit

Dziś świąteczny zestaw z urodzin mojej chrzestnej. Co roku 26 grudnia idziemy do cioci na urodziny. Stół ugina się od jedzenia, a rodzina choć przejedzona po Bożym Narodzeniu zajada się wciąż smakołykami. Po takich Świętach co roku czuję się ciężka i łapię doła. W tym roku to uczucie dopadło mnie wcześniej, gdyż zaraz po opublikowaniu postu o wynikach odchudzania dopadł mnie niezrozumiały efekt jojo. Nadal trzymałam się jadłospisu, a waga znów wróciła do tej z początku grudnia (czyli tej, która trzymała się od września). Nie byłam zbyt optymistycznie nastawiona przed Wigilią i w ogóle nie cieszyłam się na Święta. Uznałam jednak, że trochę sobie odpuszczę. Nie mogło być jeszcze gorzej, prawda? ;) Nie odpuściłam sobie jednak ani jednego treningu, nawet w Święta. Swoje postanowienie noworoczne w większości spełniłam. Nie wierzyłam, że moja waga znów zobaczy siódemkę z przodu :) Powinnam być z siebie dumna zamiast się dołować, że tylko wynik 13kg udało mi się utrzymać. Mam nowe postanowienie. Do ślubu jeszcze 8kg :)
A tymczasem zestaw świąteczny. Postawiłam na nową spódniczkę, która z ceny 3,99zł nagle podskoczyła do do 45,99zł. Długa historia, może ją wam kiedyś opowiem :) Do tego bluzeczka w koronkę, bardzo świąteczna.





Bluzka - vinted.pl
Spódnica - shoplaperla.pl
Baleriny - nn
Torebka - F&F
Bransoletka - Charms
Christmas outfit - MODNAPOLKA.pl

14 komentarzy:

  1. chyba ktoś u fryzjera był :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano miesiac temu. Chyba o tym wspominałam :)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz ;)
    u mnie też waga szaleję :/
    ale biorę się za siebie i nie dam się efektowi jojo !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow spódniczka w kratę to moje aktualne marzenie :D ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę znalazłam przez przypadek w SH za 3,99zł ale skrócenie mnie kosztowało :(

      Usuń
  4. Stylizacja jak najbardziej ok. Potwierdzam słowa Ilony spódnicza cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ci w tej spódniczce ;) I nadal podtrzymuję że w kręconych włosach ci lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z takimi naturalnymi włosami wyglądasz dziewczęco :)

      Usuń
    2. Wiem wiem. Miałam je kręcić nową lokówką żeby zobaczyć czy uda mi sie je unieść od nasady (marzą mi się loki w stylu Shakiry xD) ale nie umiem się tym posługiwać i na szybko zagrzałam prostownicę :D

      Usuń
    3. Od nasady to trzeba umieć czarować :P

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz, fajna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super spódniczka, modny kolor bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo ładnie, choineczka również jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super, a wahania wagi to na pewno zatrzymanie wody w organizmie albo coś podobnego... Podziwiam tez za noszenie spódniczek, mnie bardzo się podobają, ale z wygody zawsze chodzę w spodniach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...