czwartek, 26 grudnia 2013

Stylizacja 165 - czerwone wino

Dziś czas na wigilijną stylizację czyli bordową sukienkę, którą kupiłam na początku grudnia. Podobno jest magiczna, tak pisało na metce. Brzuch spłaszcza, coś tam podnosi, coś tam wyszczupla ;) Generalnie działa ;)






Sukienka - F&F (38zł)
Buty - Level F (59,99zł)
Zegarek - blink-bizuteria.pl (34zł)
Bransoletka - Charms (prezent)
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

W tym roku Wigilia była wyjątkowa. Poprosiłam narzeczonego by zjadł z nami, gdyż to moje ostatnie Święta w domu. Przygotowania trwały cały dzień. Zrobiłam makówki i pomagałam przy robieniu makaronu do zupy pieczarkowej. Karp też wyjątkowo mi smakował. Wszystko poszło idealnie. No, może oprócz tego, że około 17 zgasło światło :P Makijaż robiłam przy latarce ;)

13 komentarzy:

  1. Rzeczywiście sukienka "dziala " wygladasz w niej szczuplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś:) Śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! No no no, nie wiem czy sukienka taka magiczna, bo wydaje mi się że twoja dieta i ćwiczenia mają w tym więcej zasługi;) Śliczna sukienka, ładnie ci w tym kolorze. Bardzo elegancko i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci :* Ale to jednak niestety tylko sukienka bo z wagą wróciłam do tego co było na początku grudnia. A po dzisiejszym urodzinowym obżarstwie to pewnie jest jeszcze gorzej :D

      Usuń
  4. Piękny kolor, śliczna sukienka :)
    Zupa pieczarkowa na Wigilię? Nie słyszałam nigdy o tym. W moich okolicach tylko barszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę że to nasza rodzinna tradycja. Na Śląsku to się je... grochówkę. Fuj :P

      Usuń
  5. przepiękny kolor.. do twarzy Ci w nim, w dodatku wydaje się być świetnie korelować ze świętami!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta sukienka, ma świetny fason i bardzo fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tej sukieneczce :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...